شناسهٔ خبر: 67516029 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو با بایدن درباره اعزام یک هیئت اسرائیلی به مصر

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور آمریکا، وی را در جریان اعزام هیئت اسرائیلی به قاهره برای مذاکره درباره طرح جدید آتش بس در غزه قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در پی موافقت حماس با طرح پیشنهادی آتش بس در غزه، یک هیأت اسرائیلی امروز برای مذاکره درباره آتش بس راهی مصر شده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، وی را از تصمیم خود برای اعزام هیئتی اسرائیلی به مصر جهت ادامه مذاکرات در مورد آتش بس در غزه مطلع کرد.

به گزارش رویترز، نتانیاهو در این مکالمه تلفنی، بر اصولی که اسرائیل در جنگ غزه به آن متعهد است، تأکید کرد و گفت: اسرائیل جنگ غزه را تا زمانی که به تمام اهدافش نرسیده باشد، پایان نمی دهد.

همزمان شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آغاز جلسه کابینه امنیتی و سیاسی این رژیم برای بررسی پاسخ حماس به طرح آتش‌بس و مبادله اسرا خبر داد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد رئیس موساد ریاست هیئت مذاکره کننده این رژیم برای مبادله اسرا را بر عهده خواهد داشت.

دیروز دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد موساد از میانجیگران، پاسخ حماس در مورد توافق تبادل اسرا و طرح پیشنهادی آتش‌بس غزه دریافت کرده است.

دفتر بنیامین نتانیاهو تأکید کرد میانجی‌ها پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌بس در غزه را به تل آویو ارائه کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما