شناسهٔ خبر: 67298235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات حماسه حضور مردم است

امام جمعه خوی گفت:انتخابات حماسه حضور مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان خوی به امامت حجت الاسلام قاسم خانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

امام جمعه خوی در خطبه‌های این فریضه الهی با اشاره به فرارسیدن عید غدیر خم و تبریک این روز بزرگ به بیان شایستگی‌های حضرت علی (ع) برای ولایت و امامت در روز غدیر پرداخت و امیرالمؤمنین (ع) را الگوی تمام عیاردانست و گفت: امیرالمومنین الگوی همه جانبه ماست در زهد اول زاهداست ودر شجاعت اولین شجاع عالم است

حجت الاسلام قاسم خانی در ادامه به مناسبت‌های هفته اشاره و با تبریک ۱ تیر ماه روز اصناف افزود: اصناف ما یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور و از بزرگ‌ترین و موثرترین شبکه‌های مردمی فعال در نظام تولید و توزیع کالا و خدمات و بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) از بازوان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

وی در ادامه این هفته را هفته سرنوشت ساز برای حضور در انتخابات ۸ تیر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست و تصریح کرد: انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور مردم، بن‌بست‌شکن و افق‌گشا است. 

تبریک هفته قوه قضائیه و تشریح خدمات این قوه و تبین شخصیت والای شهید بهشتی از دیگر بخش‌های خطبه‌های نماز جمعه امروز خوی بود.

نظر شما