شناسهٔ خبر: 67297920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ناکامی تیروکمان ایران در کاپ جهانی ترکیه

نیما علیپور

هیچ کدام از کمانداران ملی‌پوش ایران موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی کاپ جهانی ترکیه نشدند تا کار تیروکمان بدون کسب مدال در این دوره از مسابقات پایان یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مسابقات کاپ جهانی تیروکمان در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است و کار ملی‌پوشان ایران در بخش انفرادی، میکس و تیمی این دوره از مسابقات بدون کسب مدال پایان یافت.
 فائز محمدی در دور نخست رقابت‌های حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از ایتالیا رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد.

مبینا فلاح نیز در دور نخست مسابقات  حذفی به مصاف نماینده هند رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد.

همچنین یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از آمریکا رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد.

همچنین تیم میکس ایران متشکل از فائز محمدی و مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی ترکیه مقابل تیم هلند با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند.

روز گذشته نیز تیم ایران به دلیل اینکه دو ملی‌پوش تیروکمان ایران در جایگاه اشتباه تیراندازی قرار گرفتند از صعود به مرحله حذفی باز ماند چرا که نتیجه ثبت شده توسط ۲ ملی‌پوش تیروکمان ایران به نام‌های محمد حسین گلشنی و رضا شبانی، از سوی مسئولان برگزاری مسابقات صفر لحاظ شد و در عین حال محمد حسین گلشنی و رضا شبانی و تیم‌ملی تیروکمان ایران از صعود به مرحله حذفی باز ماندند.

انتهای پیام

نظر شما