شناسهٔ خبر: 67297505 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آتش‌سوزی به جنگل‌های پلدختر رسید/ درخواست اعزام بالگرد به منطقه

فرماندار پلدختر از آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد. احسان علی پوری اظهار داشت: آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه «سید سهل الدین» شهرستان پلدختر از ساعت ۱۲ امروز جمعه آغاز شده و به‌صورت گسترده‌ای حجم آتش‌سوزی افزایش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: فرماندار پلدختر از آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.

احسان علی پوری اظهار داشت: آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه «سید سهل الدین» شهرستان پلدختر از ساعت ۱۲ امروز جمعه آغاز شده و به‌صورت گسترده‌ای حجم آتش‌سوزی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: علی‌رغم نیروهای مردمی بسیج، هلال‌احمر، منابع طبیعی اما به علت صعب‌العبور بودن منطقه، گرمای هوا و وزش باد عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار پلدختر، گفت: همچنین ساعت ۱۵ همین روز آتش‌سوزی در جنگل‌های «خرسدر» پلدختر اتفاق افتاد که نیروهای امدادی در تلاش برای مهار آن هستند.

علی پوری، افزود: بنابراین برای جلوگیری از گسترش بیشتر این آتش‌سوزی گسترده در شرایط سخت و گرمای هوا و سخت‌گذر و کوهستانی بودن از ستاد بحران استان و کشور درخواست می‌شود برای کمک، نیرو و بالگرد به منطقه اعزام کنند.

بنابراین گزارش، طی هفته‌های اخیر شاهد آتش‌سوزی‌های گسترده در سطح جنگل‌های برخی از شهرستان‌های لرستان از جمله خرم‌آباد، چگنی و کوهدشت هستیم.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما