شناسهٔ خبر: 67297192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری صدا و سیما

امام جمعه ایلام گفت: دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی است و برای رسیدن به این هدف، تمام تلاشش را به کار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام ضمن مهم برشمردن انتخابات پیش رو، اظهار کرد: امروز انتخابات ریاست جمهوری نه تنها برای کشور، بلکه برای اهداف انقلاب در سراسر جهان تأثیر گذار است.
وی افزود: دشمنان در صدد هستند تا با دو قطبی کردن فضا در ستاد‌های انتخاباتی نفوذ کنند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: باید موج تبلیغات انتخابات در کشور افزایش پیدا کند تا انگیزش برای حضور در پای صندوق‌های رأی بالاتر برود و نقشه دشمنان خنثی شود.
حجت الاسلام کریمی تبار اظهار کرد: مردم باید برای حضوری آگاهانه و حداکثری در انتخابات تلاش کنند و به انتخاب شایسته‌ترین فرد در میان گزینه‌های موجود بپردازند.
وی ادامه داد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که بنابر فرموده رهبرمعظم انقلاب به دین مردم، انقلاب مردم، عزت مردم و معیشت مردم اهمیت بدهد.
امام جمعه ایلام بیان کرد: رهبری به ویژگی‌های فرد اصلح نیز اشاره کردند و فرمودند: اصلح کسی است که درد‌ها را بداند و حس کند، کسی که برای ریشه کن کردن فقر و فساد تلاش کند.
وی تشریح کرد: اصلح کسی است که به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی و همه جانبه کشور بیندیشد و از قشر مظلوم و محروم غافل نشود.
امام جمعه ایلام عنوان کرد: شهید جمهور، زنده یاد آیت الله رئیسی، تراز جدیدی را برای ریاست‌جمهوری ترسیم کرد از جمله این که زیرساختی را برای خدمت به محرومان بنا کرد، شعار‌های انقلاب اسلامی را احیاء کرد و برای کشور عزت آفرید.
وی عنوان کرد: در پیمان‌های منطقه‌ای نیز حضور پیدا کردیم و در صادرات نفت به نقطه اوج رسیدیم.
حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: آن چه که باعث افزایش فروش نفت از ۳۰۰ هزار بشکه به دو میلیون بشکه برسد؛ مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران در عملیات‌های مختلف سپاه پاسداران از جمله اقتدار دریایی بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک عید سعید غدیر تصریح کرد: سکوت خواص و بی تفاوتی جامعه در برابر حادثه بزرگ غدیر، قرن‌ها باعث اختلاف بین مسلمانان شد تا این که انقلاب اسلامی آمد و حالا به برکت این انقلاب، مسلمانان در حال تبدیل به قدرتی متمرکز علیه ظلم و ستم در دنیا هستند و شعار آزادی خواهی، اروپا وآمریکا را هم در بر گرفته ا ست.
خطیب نماز جمعه ایلام به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی هم اشاره کرد و گفت: امروز جامعه ما به شخصیت‌هایی مانند دکتر بهشتی نیاز دارد که پرچمدار مبارزه با فساد شود.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام همچنین از قطعی‌های مکرر آب و برق و قصور و دوگانگی در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز هم به شدت انتقاد کرد و از مسئولان خواست هر چه سریع‌تر تدبیری برای رفع این مشکلات بیندیشند.

<div id="video-display-embed-code_11237720"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265066/11237720?width=600&height=350"></script></div>
 
نماز با شکوه جمعه در سایر شهرستان های استان هم برگزار شد
 
<div id="video-display-embed-code_11237736"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265066/11237736?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 

نظر شما