شناسهٔ خبر: 67296577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه موقت اراک:

مردم به فردی رای دهند که در راه خدمت خستگی ناپذیر باشد

امام جمعه موقت اراک گفت: ‌مردم با حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فردی متعهد رای دهند که در راه خدمت خستگی ناپذیر و به جامعه و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی وفادار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی امروز _یکم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همان‌طور که به صورت پرشور در آئین تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت حضور یافتند با مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری در تاریخ افتخارات نظام جمهوری اسلامی به ثبت می‌رسانند.

وی افزود: باید با پرهیز از دوقطبی سازی جامعه در قالب تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از همه ظرفیت‌ها برای تبیین حضور حداکثری مردم در این انتخابات بهره گرفت.

امام جمعه موقت اراک گفت: مردم با حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فردی متعهد رأی دهند که در راه خدمت خستگی ناپذیر و به جامعه و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی وفادار باشد.

حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رأی دهند که تابع ولایت و خدمتگزار واقعی به مردم باشد.

وی ادامه داد: هرکس در پیروی از خط ولایت، خدمتگزار مردم باشد در بین آحاد جامعه جایگاه دارد و هرکسی ولایت را نپذیرد در بین مردم فاقد جایگاه است.

امام جمعه موقت اراک خاطرنشان کرد: همه جناح‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به نظام جمهوری اسلامی و معتقد به ولایت فقیه و علاقه مند پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف هستند و باید از هر گونه اقدام و بیان مطالبی که منجر به قطبی سازی می‌شود خودداری کرد.

حجت‌الاسلام عبدالهی با اشاره به اینکه برخی در زمان تبلیغات انتخاباتی، فقط می‌گویند ما رأی می‌خواهیم، اما هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند گفت: برخی هم از مردم می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند اما عزم مردم جزم است و در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید جمهور اضافه کرد: شهید جمهور خستگی نمی‌شناخت و دلسوز مردم بود و برای دفاع از ولایت به میدان آمد.

امام‌جمعه موقت اراک در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته قوه قضائیه سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده‌های قضائی را خواستار شد و آن را در بازدارندگی احکام قضائی مؤثر دانست.

حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: تقویت شوراهای حل اختلاف در سرعت بخشی حل و فصل دعاوی و اختلاف‌ها دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اقدامات خرابکارانه منافقین در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدترین ضربه را منافقین از زمان رسول اکرم (ص) تاکنون به پیکره انسانیت، شیعه و اسلام زده‌اند، منافقان ایمان ندارند و هر فرصتی که داشته باشند با کفار همکاری می‌کنند تا به امت اسلامی ضربه بزنند.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه منافقان با سنگ اندازی کاری از پیش نمی‌برند خاطر نشان کرد: منافقان موجب شهادت ۱۷۶ هزار نفر در ایران اسلامی شده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدالهی با تبریک عید غدیر خم گفت: ولایت و امامت تنها مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش نیست و در دوره کنونی نیز اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: افرادی که غدیری و تابع علی هستند، باید با زبان و اعمال و بیعت خود با ولایت در مقابل منافقین بایستند و با آنها مبارزه کنند.

نظر شما