شناسهٔ خبر: 67296570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه گنبدکاووس:

جمهوری اسلامی ایران پس از وعده صادق در اوج اقتدار قرار دارد

امام جمعه شهرستان گنبد کاووس بابیان اینکه جمهوری اسلامی، پس از طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، گفت: مردم هوشیار و آگاه ما دوران عزت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی را لمس کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه استان گلستان، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز گنبدکاووس اظهار کرد: انتخابات این دوره نسبت به دوره گذشته متفاوت است و باید به رئیس جمهوری رأی دهیم که در مسیر حکمرانی انقلابی حرکت و تابع مقام معظم رهبری و خادم بی‌منت مردم باشد.

وی افزود: امید است مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و رأی به نامزد اصلح، دولت دوم رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را تشکیل تا مسیر خدمتی و مدیریتی وی ادامه یابد.

امام جمعه شهرستان گنبد کاووس بابیان اینکه جمهوری اسلامی، پس از طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، اضافه کرد: مردم هوشیار و آگاه ما دوران عزت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی را لمس کردند.

وی بیان کرد: مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو و با عمل به سفارش بنیانگذار جمهوری اسلامی، به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی که موجبات اقتدار و عزت بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند، رأی خواهند کرد.

ترابی با تبریک آغاز هفته قوه قضائیه (اول تا هفتم تیر) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یارانش، افزود: بهشتی از شهدای شاخص انقلاب اسلامی و با فهم دینی بالا بود که متولیان و کارکنان دستگاه قضا باید اهداف و شاخص‌های فکری آن شهید را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به جنگ غزه و شمار شهدای آن نیز اشاره کرد و گفت: تلاش‌های آمریکا و همدستانش برای آتش‌بس در غزه منافقانه و بیشتر برای حمایت از ارتش رژیم آدمکش صهیونیستی است و آنگونه که رهبر معظم انقلاب تحلیل کردند، ریشه مشکلات در اشغالگری بوده و این رژیم غاصب به ایام پایانی عمرش نزدیک شده است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس همچنین با تبریک در پیش بودن عید سعید غدیرخم، این عید را از اعیاد بزرگ اسلامی دانست و بر لزوم حضور پرشور مردم گنبدکاووس درجشن‌های پیش‌بینی شده برای این عید تاکید کرد.

نظر شما