شناسهٔ خبر: 67294658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه گنبدکاووس:

مردم به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی رای دهند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیر، برلزوم حضور حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی و رای به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی از سوی آنها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز گنبدکاووس افزود: انتخابات این دوره نسبت به دوره گذشته متفاوت است و باید به رئیس جمهوری رای دهیم که در مسیر حکمرانی انقلابی حرکت و تابع رهبری و خادم بی منت مردم باشد.

وی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و رای به نامزد اصلح، دولت دوم رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را تشکیل تا مسیر خدمتی و مدیریتی وی ادامه یابد.

مردم به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی رای دهند

حجت الاسلام ترابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی و پس از توفان الاقصی و عملیات وعده صادق در اوج اقتدار و عزت قرار دارد اضافه کرد: مردم هوشیار و آگاه ما دوران عزت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی را لمس کردند.

وی بیان کرد: مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو و با عمل به سفارش بنیانگذار جمهوری اسلامی، به رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی که موجبات اقتدار و عزت بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند، رای خواهند کرد.

حجت الاسلام ترابی با تبریک آغاز هفته قوه قضاییه (اول تا هفتم تیرماه) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یارانش، افزود: بهشتی از شهدای شاخص انقلاب اسلامی و با فهم دینی بالا بود که متولیان و کارکنان دستگاه قضا بایستی اهداف و شاخص‌های فکری آن شهید را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به جنگ غزه و شمار شهدای آن نیز اشاره کرد و گفت: تلاش‌های آمریکا و همدستانش برای آتش‌بس در غزه منافقانه و بیشتر برای حمایت از ارتش رژیم آدمکش صهیونیستی است و آنگونه که رهبر معظم انقلاب تحلیل کردند، ریشه مشکلات در اشغالگری بوده و این رژیم غاصب به ایام پایانی عمرش نزدیک شده است.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک در پیش بودن عید سعید غدیرخم، این عید را از اعیاد بزرگ اسلامی دانست و برلزوم حضور پرشور مردم گنبدکاووس درجشن‌های پیش بینی شده برای این عید تاکید کرد.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما