شناسهٔ خبر: 67296474 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حضور هوشمندانه و حداکثری مردم سبب اقتدار ملت است - اکونیوز

اقتصاد ایران: رشت- امام جمعه رشت با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو گفت: حضور هوشمندانه و حداکثری مردم اقتدار ملت را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: دستگاه قضا زحمت‌های فراوانی می کشند و کار سختی بوده و جایگاه مهمی دارد چرا که با همه لایه‌های زندگی مردم تعامل و رابطه دارند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات دادگستری گیلان فقط سال گذشته بیش از ۹ هزار کلاهبرداری در گیلان انجام شده است، افزود: از دستگاه قضا می‌خواهم به گونه‌ای عمل کنند تا کلاهبرداران به خود جرأت این کار را ندهند.

آیت الله فلاحتی با تبریک روز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام راحل ادامه داد: عید سعید غدیر خم را در پیش داریم ضمن تبریک دهه ولایت باید بگویم این عید یکی از بزرگترین اعیاد امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید افراد در خصوص جریان غدیر در تاریخ اسلام بیشتر مطالعه و روایتگری این واقعه بزرگ انجام شود، اضافه کرد: غدیر فقط برای شیعه و مسلمانان نبوده بلکه برای بشریت است عزت انسان مسلمانان و مایه اقتدار امت اسلامی است.

امام جمعه رشت با اشاره به حرکت نابخردانه هفته گذشته دولت کانادا سپاه پاسداران را به لیست تروریست‌ها برده است، تصریح کرد: اگر بنا است کسی دفاع از مظلومان کند سپاه پاسداران در رأس دفاع از مظلومان جهان قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمعه هفته آینده گفت: واقعه بزرگی در انتظار ملت ایران است و چشم همه دشمنان و دوستان به این انتخابات دوخته شده لذا حضور هوشمندانه حداکثری مردم در انتخابات مایه اقتدار ملت است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات اعتبار کشور و وحدت امت اسلامی است، افزود: آینده کشور به انتخابات ریاست جمهوری وابسته است و امروز نیازمند حضور وسیع ملت در این عرصه هستیم و از سویی دیگر باید انتخاب اصلح صورت گیرد و ارزش‌های انقلابی و اسلامی باید لحاظ شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه ملی خط ریلی رشت - بندر کاسپین که روز گذشته انجام شد، تصریح کرد: امیدوارم هر فردی که زمام دولت را در دست می‌گیرد پروژه ریلی رشت - آستارا را نیز از سر بگیرد چرا که علاوه بر ارتباط دریایی، ارتباط زمین با کشورهای دیگر برقرار می‌شود.

نظر شما