شناسهٔ خبر: 67295972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید برمشارکت بالا با هدف وحدت ملی وشکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی وسیاسی

وحدت ملی وشکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی وسیاسی در سایه مشارکت بالا، یکی ازمحور‌های خطبه‌های نمازجمعه امروز کرمانشاه به امامت حجت الاسلام والمسلمین غفوری بود.

صاحب‌خبر -

تاکید برمشارکت بالا با هدف وحدت ملی وشکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی وسیاسی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، حجت الاسلام و المسلمین غفوری در جمع نمازگزاران مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به اثار و برکات مشارکت بالا درانتخابات گفت مشارکت بالای مردم دراین عرصه اعتبار و حاکمیت کشور را در جهان تقویت می‌کند. 
وی تصریح کرد رای دادن یک مسئولیت اجتماعی است که مردم با انتخاب رییس جمهور اصلح زمینه را برای تشکیل یک دولت قوی فراهم می‌کنند. دولتی که به پشتوانه تایید ملت می‌تواند برای اداره بهتر کشور برنامه ریزی کند. وی وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی و معیشتی را از دیگر پیامد‌های مشارکت بالا ارزیابی کرد.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک عید سعید غدیر خم گفت مناسبت‌های بسیار مبارکی را درهفته اینده در پیش داریم که مهمترین ان‌ها عید ولایت و امامت است. وی همچنین از تلاش‌های ستاد غدیر استان قدردانی کرد.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک هفته قوه قضاییه به خدمتگزاران این دستگاه از آنان خواست در رسیدگی به مشکلات مردم دلسوزانه کار کنند

نظر شما