شناسهٔ خبر: 67295456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطبه‌های نماز جمعه شهر زواره

انتخاب اصلح با مشارکت حداکثری در انتخابات

همه انحرافات عالم اسلام وبه تبع آن عالم بشریت، ریشه در انحراف از جریان غدیر است.

صاحب‌خبر -

همه انحرافات عالم اسلام ریشه در انحراف از جریان غدیربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه زواره در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت: پروا کنید از روزی که شما را در آن به سوی خدا باز می‌گردانند، سپس هر کس آنچه را انجام داده، به طور کامل می‌دهند وآنان مورد ستم قرار نمی‌گیرند.
حجت الاسلام عبدالله عسکری با در پیش بودن عید بزرگ غدیر و یوم عید الله الاکبر افزود: مسئله ولایت وخلافت ورهبری بعد از پیامبر بسیار با اهمیت است بطوریکه در قرآن از آن بعنوان اکمال دین واتمام نعمت اشاره شده است.

خطیب جمعه شهر زواره با گرامیداشت هفته قوه قضاییه قوه قضاییه با اشاره به نقش ارزشمند شهید رئیسی در اجرای سند تحول قضایی با هدف رضایتمندی مردم و برقراری عدالت گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه وتکلیف دینی وملی و لبیک به فرمان امام ورهبری، عمل به وصیت شهدا است.
حجت الاسلام عبدالله عسکری افزود: شرکت نکردن در انتخابات خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی وخون شهدا است آنچه مهم است اول شرکت پرشور وحداکثری مردم ودوم انتخاب اصلح است تا فردی انتخاب شود که متعهد به دین و وفادار به انقلاب، وهدفش خدمت به کشور وملت وهنگام با رهبری وضد دشمن باشد.

نظر شما