شناسهٔ خبر: 67179737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاشان

اقتدار روز افزون کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: با شرکت پر شور در انتخابات ریاست جمهوری، می‌توان از نظامِ جمهوری اسلامی ایران حمایت و این امانت را حفظ کرد.

صاحب‌خبر -

اقتدار روز افزون کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای بقیه الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: انتخابات یکی از نمود‌های مجسم و عینی حضور مردم در تصمیم‌سازی برای آینده است.
وی با اشاره به رعایت اخلاق و انصاف در میان نامزد‌های انتخابات بیان کرد: بزرگترین نقش مردم حضور در میدان انتخابات است که این مسئله علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی شامل ترغیب مردم به مشارکت در بیان شاخص‌های یک رئیس جمهور مناسب نیز است.


نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان بیان کرد: در شرایط کنونی باید جهاد تبیین کنیم و شرایط رئیس جمهور اصلح را برای مردم تبیین و روشن کنیم تا کشور در مسیر حرکتی که قرار گرفته بود ثابت قدم پیش برود.
امام جمعه کاشان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه حضرت امام محمد باقر (ع) پرچمدار اتحاد امت اسلامی بودند، گفت: دغدغه مندی باقرالعلوم و ائمه معصومین علیهم السلام همچون جد بزرگوارشان نبی مکرم اسلام (ص) ایجاد وحدت، الفت، اخوت و اجتناب از پراکندگی، اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی است.

نظر شما