شناسهٔ خبر: 67295374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطبه‌های نماز جمعه کاشان

تاکید امام جمعه کاشان بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو

امام جمعه کاشان: مردم بصیرت لازم را در انتخاب رییس جمهور داشته باشند.

صاحب‌خبر -

تاکید امام جمعه کاشان بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش روبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در جمع نمازگزاران در مصلی بقیه الاعظم با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمار‌های رسمی بر حضور مشارکت ۵۰ درصدی و تردید ۲۸ درصدی افراد برای حضور است و واجدان شرایط وظیفه دارند افراد مردد را برای حضور در انتخابات مجاب کنند.
حجت الاسلام و المسلمنین حسینی افزود: مردم بصیرت لازم را در انتخاب خود داشته باشند و فردی مانند رئیس جمهور شهید که در مدت سه ساله ریاست جمهوری مجاهدانه مدیریت کرد را انتخاب کنند.
خطیب جمعه کاشان با تبیین اهمیت حضور در انتخابات به وظایف مهم رییس جمهور در اداره کشور به ویژه عدالت گستری اشاره کرد و گفت: راه پیشرفت کشور، انتخاب درست، آگاهانه، و حضور پرشور است.
نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان همچنین در آستانه عید غدیر خم گفت: غدیر یک مساله شیعی نیست و احیا کننده قدرت اسلام است؛ اسلام از حکومت، با مفهوم ولایت تعبیر می‌کند و ولایت یعنی ارتباط ناگسستنی در نظام سیاسی اسلام، یعنی آن کسی که در رأس قدرت قرار دارد؛ بنابراین جمهوری اسلامی و انقلاب، احیاگر معنای ولایت است و این نکته را به رخ جهانیان کشاند.

نظر شما