شناسهٔ خبر: 67295006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در اندیکا

رزمایش کمک‌های مومنانه در اندیکا به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و به مناسبت دهه ولایت و امامت اجرا شد.  

صاحب‌خبر -

اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در اندیکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی بسیج وزارت راه و شهرسازی؛ رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت دهه ولایت و امامت و به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در شهرستان اندیکا در استان خوزستان اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید وین، فرمانده بسیج مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و نماینده تام الاختیار وزیر در ستاد راهیان نور کشور گفت: این رزمایش به مناسبت دهه ولایت با تهیه اقلام ضروری و در راستای کمک به رفع مشکلات و محرومیت زدایی در این شهرستان اجرا شد.

وی افرود: اقداماتی مثل این رزمایش که از آن با عنوان مواسات یاد می‌شود، تداوم اعمال و آموزه‌های تربیتی حضرت علی (ع) است و مواسات یعنی اینکه بخشی از توانایی خود را در اختیار دیگران قرار دهیم.

حجت الاسلام وین با اشاره به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر محرومیت زدایی ادامه داد: این امر از برکات انقلاب اسلامی و از خصوصیات ویژه انقلاب اسلامی مبتنی بر مدیریت مردمی و اصل و اساس حرکت مردم است.

فرمانده بسیج مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی درخصوص انتخاب شهرستان اندیکا برای جامعه هدف این رزمایش می‌گوید: ۳۱ شهرستان در کشور به عنوان شهرستان‌های محروم شناخته شدند که اندیکا در خوزستان به عنوان محروم‌ترین شهرستان در بخش‌های مختلف زیر ساختی و فرهنگی و بیکاری معرفی شده است.

نظر شما