شناسهٔ خبر: 67294893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) قزوین:

مردم با انتخاب اصلح به رشد اقتدار نظام کمک کنند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: مردم می‌توانند موفقیت‌های جهانی را که به دست آوردیم، پیش روی خود قرار داده و به عنوان شاخص بررسی کرده و در روز هشتم تیر با انتخابی درست و اصلح به رشد اقتدار نظام کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه همایش ناظران شورای نگهبان استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد انتخابات زودهنگامی هستیم که این روزها مورد توجه و رصد جهانیان قرار دارد.

وی با بیان اینکه این روزها همه رسانه‌ها و ملل دنیا چشمشان به ملت ایران دوخته شده که هشتم تیر مردم ایران چگونه رقم خواهند زد، افزود: با این آمادگی که در بستر قانونی ایجاد شده و خلاء و کمبودی هم نداریم، شاهدیم که با شهادت دومین مقام عالی کشور هم به گفته مقام معظم رهبری هیچ خللی در کشور ایجاد نشد و کارها زمین نماند و مدیران کشور بستر انتخابات را هم در این شرایط مهیا کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) قزوین بیان دستاوردهای دولت رئیسی شهید را رسالت مهم رسانه‌ها، مردم بصیر و سیاسیون برشمرد و اضافه کرد: به ویژه نامزدهایی که خود را در معرض قضاوت مردم قرار داده‌اند لازم است این دستاوردها را در مقابل خود قرار دهند و آن را ببینند و به مردم اعلام کنند. بیان موفقیت‌های سیاست خارجی می‌تواند راهگشا و اعتمادبخش باشد.

آتانی ادامه داد: نامزدها مراقب باشند و در مناظره و سخنان خود تحریم‌ها را آنچنان بزرگ نکنند که تداعی شود نتوانستیم از آن عبور کنیم؛ در حالی که دشمنان اعتراف کرده‌اند که نه‌تنها کم نیاوردیم، بلکه توانستیم از تحریم عبور کنیم.

وی با بیان اینکه فروش ۳ میلیون بشکه نفت نشان می‌دهد از تحریم‌ها عبور کردیم، تصریح کرد: در موضوعات سیاسی هم ورود به پیمان‌های بزرگ دنیا از جمله شانگهای و بریکس از مصداق‌های دیگر عبور از تحریم است. رسالت ما در شرایط حساس کشور انعکاس و بیان دستاوردهای نظام و دولت است و همه باید این موضوع را در اولویت قرار دهیم.

فرمانده سپاه استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش انتخابات را نشان‌دهنده قدرت سیاسی مردم دانست و گفت: از ولی‌نعمتان خود درخواست می‌کنیم به صحنه بیایند و این قدرت را در معرض دید و قضاوت جهانیان قرار دهند؛ البته مردم آگاه کشورمان در میادین مختلف این قدرت را بارها به رخ کشیده‌اند، اما این صحنه حساسیت دیگری دارد.

آتانی با بیان اینکه این همان کشور قوی و مستحکم است که در بدترین حوادث نیز راه خود را پیدا می‌کند و ادامه می‌دهد، افزود: با همان اقتدار و همت باید در صحنه انتخابات حاضر شده و حماسه‌ای دیگر را رقم بزنیم. همه باید بیاییم و به قوانین و ارکان کشور ایمان و اعتماد داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز با همان قوانین قوی و کارآمد کشور نامزدها وارد صحنه رقابت شده‌اند تا توان خود را به قضاوت مردم بگذارند و در نهایت ملت تمام‌کننده است و با پای کار آمدن آن‌ها و مشارکت حداکثری انتخاب اصلح اتفاق خواهد افتاد و خروجی صندوق‌ها رئیس جمهور کشور است.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) با ذکر اینکه در انتخابات هر فردی که با رأی مردم برگزیده شود، مورد تأیید مقام معظم رهبری و حمایت سپاه خواهد بود، گفت: همه به یکدیگر سفارش کنیم در روز هشتم تیر به صحنه بیایند و همدلی و وحدت خود را نشان دهند تا دشمنان مأیوس شوند.

آتانی در ادامه سخنان خود درباره شاخص‌های نامزد اصلح عنوان کرد: رئیس‌جمهوری پرکار، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مانند شهید رئیسی نیازمندیم تا با تیم خود بتواند گره‌ای از مشکلات مردم باز کند. در هر صورت نقشه راه نامزدها مشخص است و فرد منتخب باید وقت بگذارد و در راه گره‌گشایی از مشکلات مردم شب رو روز نشناسد.

وی با بیان اینکه پرونده روشن شهید رئیسی مقابل چشمان ما قرار دارد و موفقیت‌های ایشان می‌تواند محل رجوع مردم برای انتخاب اصلح باشد، اضافه کرد: امروز شناخت این شاخص‌ها کار سختی نیست و دولت شهید رئیسی آب خوزستان، همدان و آبیک را حل کرد و به پاسپورت ایرانی جایگاه داد و عزت ایران اسلامی را تقویت کرد.

فرمانده سپاه قزوین در انتهای صحبت‌هایش یادآور شد: مردم می‌توانند موفقیت‌های جهانی را که به دست آوردیم، پیش روی خود قرار داده و به عنوان شاخص بررسی کرده و در روز هشتم تیر با انتخابی درست و اصلح به اقتدار نظام کمک کنند.

نظر شما