شناسهٔ خبر: 67294811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کارگاه آموزشي بانوي آب در کرمانشاه برگزار شد

صاحب‌خبر -
کارگاه آموزشي  بانوي آب  در کرمانشاه برگزار شد
خبرگزاری آریا-به مناسبت هفته صرفه‌جویی درمصرف آب، کارگاه آموزشی "بانوی آب" جهت آموزش روش ها و راهکارهای مدیریت مصرف آب در خانه به بانوان کرمانشاهی، با تدریس یکی از اعضای سمن ها(سازمان های مردم نهاد) برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا از  کرمانشاه؛ کامبیز مرادیان مدیر روابط عمومی  شرکت آبفا کرمانشاه  اظهار کرد: بانوان به عنوان مدیران خانواده و افرادی تأثیرگذار در جامعه، بهترین مروج فرهنگ مدیریت مصرف آب هستند و می توانند در گذر از تنش آبی سال 1403 شرکت آب و فاضلاب را به خوبی یاری رسانند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و وضعیت بحرانی آب در کشور افزود: اقلیم متفاوت کشور ما به نسبت سایر نقاط جهان و کاهش چشمگیر منابع آبی می طلبد که در بحث مدیریت مصرف دقت نظر بیشتری داشته باشیم چرا که این نگرانی برای همه ما وجود دارد که موضوع کاهش منابع تأمین آب در سالیان آتی نیز ادامه دار باشد. بنابراین اهمیت این موضوع نیاز ما را به همراهی مردم و به خصوص بانوان، بیش از پیش نموده است.

مرادیان خاطر نشان کرد: با آموزش و مشارکت بانوان در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، یقیناً شاهد مدیریت مصرف سرانه آب شرب در خانواده ها و جلب مشارکت سایر مردم در این راستا خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بیان کرد: در همین راستا و به مناسبت هفته صرفه‌جویی درمصرف آب، کارگاه آموزشی بانوی آب جهت آموزش روش ها و راهکارهای مدیریت مصرف آب در خانه به بانوان کرمانشاهی، با تدریس یکی از اعضای سمن ها برگزار شد.  

او در ادامه گفت: در این کارگاه که با حضور 200 نفر از بانوان کرمانشاهی در محل تصفیه خانه آب شهید نظری برگزار شد، فاطمه میرزایی یکی از اعضای فعال سمن ها در حوزه آموزش، راهکارهای ساده و مؤثر مدیریت مصرف آب در خانه را به این عزیزان آموزش داد.

وی اضافه کرد: در پایان این دوره چندین سوال از مطالب آموزش داده شده توسط مدرس مطرح شد و به چند نفر از بانوانی که پاسخ درست به سوالات داده بودند، بسته های فرهنگی و محصولات کاهنده مصرف آب، اهدا شد.

نظر شما