شناسهٔ خبر: 67294730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار محمدیه:

محمدیه به شهر بدون جوی آب تبدیل می‌شود

شهردار محمدیه گفت: همچنین با اجرای ۱۳ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی محمدیه به شهر بدون جوی آب تبدیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمد پیری امروز _جمعه یکم تیر_ در مراسم رویداد تولید محتوای امیدآفرینی و پیشرفت (جام رسانه امید) اظهار کرد: رایگان کردن حمل‌ونقل عمومی آغاز فصل نوینی از تحول‌آفرینی و پویایی در شهر محمدیه و مهرگان است و یکی از کارهای شاخصی که مدیریت شهری این دوره انجام داد بحث رایگان کردن حمل‌ونقل عمومی است.

وی با بیان اینکه رایگان کردن حمل‌ونقل عمومی ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، نشاط و امید و کمک به اقتصاد خانواده صورت گرفته است، گفت: همچنین افزایش اعتماد عمومی، رفاه اجتماعی و کمک به محیط زیست هم از اهداف مهم این طرح است.

شهردار محمدیه با اشاره به اقدامات مدیریت‌شهری محمدیه برای ایجاد درآمدهای پایدار گفت: در این حوزه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر عملیات احداث ۱۱۴ واحد تجاری در قالب یک مجتمع تجاری آغاز شد و با توجه به زمان‌بندی صورت گرفته که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است؛ در حال حاضر ۲۰۰ واحد تجاری جهت ایجاد درآمد پایدار در شهر محمدیه در دست احداث است.

پیری از توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت طی دو سال اخیر در شهرهای محمدیه و مهرگان خبر داد و افزود: همچنین با اجرای ۱۳ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی محمدیه به شهر بدون جوی آب تبدیل می‌شود.

وی با ذکر اینکه با نصب ۸۸ دوربین اولین شهری هستیم که بیشترین دوربین را داریم، ادامه داد: ۲۳ دوربین پلاک خوان و ۱۳ دوربین چرخشی و چند دوربین هم نظارتی ست که امنیت شهر را بالا برده است.

شهردار محمدیه از اجرای طرح اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم قزوین با هدف تسریع در رفت‌وآمد و دسترسی ساکنان منطقه ۴ و ۵ به مرکز شهر خبر داد و گفت: احداث دو کمربندی شمالی با هدف ساماندهی ورودی و خروجی شهر محمدیه با اعتبار ابتدایی ۵۰ میلیارد تومان و کمربندی غربی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان آغاز شده است.

پیری با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح برای کاهش بار ترافیکی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی در پل خلیج فارس اضافه کرد: توجه به پروژه‌های فرهنگی از جمله تجهیز کتابخانه محمدیه، تشکیل جلسات متعدد با مدیران مربوط کشوری و استانی جهت احداث مسیر دسترسی مردم از مهرگان به محمدیه و آرام‌سازی پل خلیج فارس از دیگر طرح‌های برجسته است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای طرح‌های دیگر از جمله احداث پارک‌سوار، پروژه پارک شهر، احداث پارک ساحلی، احداث چمن مصنوعی در منطقه ۳ محمدیه و زمین ورزشی چندمنظوره در پارک بهشت مهرگان نشان می‌دهد که مسیر توسعه و آبادانی شهر محمدیه از گذر فعالیت‌های انقلابی عبور می‌کند.

نظر شما