شناسهٔ خبر: 67291021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهردار محمدیه در جام رسانه امید:

رایگان کردن حمل و نقل عمومی از اقدامات شاخص مدیریت شهری است

از اقدامات شاخصی مدیریت شهری این دوره،رایگان نمودن حمل و نقل عمومی در راستای بحث محیط زیستی،رفاه اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی و بحث ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی،نشاط وامیدوکمک به‌ اقتصاد خانواده بود.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، بزرگترین رویداد تولید محتوای امید آفرینی و پیشرفت شهرستان البرز با حضور فعالان رسانه و خبرگزاری‌ها در راستای جهاد تبیین، جهاد خدمت و امیدآفرینی و پیشرفت در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد.

 در این مراسم شهردار محمدیه ضمن تبریک اعیاد قربان و عید غدیر خم عنوان کرد: رایگان نمودن حمل و نقل عمومی آغاز فصل نوینی از تحول آفرینی و پویایی در شهر محمدیه و مهرگان است و یکی از کارهای شاخصی که مدیریت شهری این دوره انجام داد بحث رایگان نمودن حمل و نقل عمومی در راستای بحث محیط زیستی، رفاه اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی و بحث ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، نشاط و امید و کمک به‌ اقتصاد خانواده بود.

وی بیان کرد: در بحث درآمدهای پایدار با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر عملیات احداث ۱۱۴ واحد تجاری در قالب یک مجتمع تجاری آغاز شد و با توجه به زمان بندی صورت گرفته از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: این مجتمع تجاری، دارای واحدهایی در بخش های تعمیرگاهی، عرضه قطعات و لوازم یدکی، سرویس بهداشتی، رستوران و فروش میوه و تره بار خواهد بود. 

پیری افزود: همچنین ۵۰ هزار تن آسفالت فقط در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در شهر محمدیه و مهرگان پخش شده و با ۱۳ کیلومتر عملیات لوله گذاری محمدیه به شهر بدون جوی آب تبدیل می شود. 

 شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: با نصب ۸۸ دوربین اولین شهری هستیم که بیشترین دوربین را داریم که ۲۳ دوربین پلاک خوان و ۱۳ دوربین چرخشی و چند دوربین هم نظارتی ست که امنیت شهر را بالا برده است.

وی تصريح کرد: طرح اصلاح تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و جاده قدیم قزوین با هدف تسریع در رفت آمد و دسترسی ساکنان منطقه ۴ و ۵ به مرکز شهر و پروژه کمربندی شمالی به طول ۲/۵ کیلومتر برای ساماندهی ورودی و خروجی شهر محمدیه با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد تومان و کمربندی غربی با اعتباری بالغ بر۳۶ میلیاردتومان آغاز شده است.

 شهردار محمدیه گفت: امیدواریم که با احداث تقاطع غیر همسطح شاهد كاهش بار ترافیكی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی در پل خلیج فارس باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به پروژه‌های فرهنگی از جمله تجهیز کتابخانه محمدیه، تشکیل جلسات متعدد با مدیران مربوط کشوری و استانی جهت احداث مسیر دسترسی مردم از مهرگان به محمدیه، آرامسازی پل خلیج فارس، احداث پارک سوار، رایگان نمودن هزینه اتوبوس برای اولین بار در کشور، لوله گذاری انهار سطح شهر، نهضت آسفالت، پروژه پارک شهر، جدول گذاری، اصلاح هندسی، تقاطع و میادین، رنگ آمیزی و مبلمان شهری، احداث پارک ساحلی و تکمیل جاده سلامت به طول ۲/۵ کیلومتر در شهر مهرگان، ایجاد فضای سبز و ساخت پارک با محوریت فضای شهری، احداث چمن مصنوعی در منطقه ۳ محمدیه و زمین ورزشی چند منظوره در پارک بهشت مهرگان نشان می‌دهد که مسیر توسعه و آبادانی شهر محمدیه از گذر فعالیت‌های جهادی و انقلابی عبور می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما