شناسهٔ خبر: 67294729 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

رحمت سریال تایید کرد؛ «پایتخت ۷» کلید خورد!

صاحب‌خبر -

بانی‌فیلم: پس از «آره» و «نه» گفتن عوامل اصلی سریال پایتخت، بالاخره رحمت سریال تایید کرد که هفتمین فصل سریال «پایتخت» کلید خورده است!
پاسخ این پرسش که چرا باید آغاز یک سریال کمدی تلویزیونی با این حجم تایید و تکذیب همراه باشد، باید در شیوه برنامه‌سازی عوامل اصلی، محسن تنابنده، سیروس مقدم و الهام غفوری جست‌وجو کرد.
این سه نفر در مقام بازیگر-نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده «پایتخت» در خلال مذاکرات‌شان با تلویزیون و سیمافیلم، تا اطمینان خاطر از درخواست‌های خود از جمله تامین مناسب سرمایه و بودجه نداشته باشند، داستان جلوی دوربین رفتن این سریال محبوب همچنان در حد و اندازه شایعه‌ باقی می‌ماند.

سریال پایتخت به دلیل محبوبیتی که در میان تماشاگران تلویزیونی پیدا کرده برای عواملش به یک «برند» قابل توجه تبدیل شده است.
استارت چراغ خاموش «پایتخت۷» می‌تواند به دلیل پرهیز سازندگان آن از بروز حاشیه‌های احتمالی باشد هرچند که ممکن است داستان توافق ساخت نسخه سینمایی این سریال پربیننده هم یکی از دلایل ‌و سیاست‌های عوامل اصلی برای بی‌خبر گذاشتن رسانه‌ها باشد!
حالا اما با تایید اینستاگرامی هومن حاج‌عبداللهی مبنی بر آغاز تصویربرداری «پایتخت۷» به نظر می‌رسد شرایط اقتصادی تامین سرمایه و بودجه سریال مهیا شده باشد.
خبرگزاری ایرنا براساس تایید خبر شروع «پایتخت۷» نوشت:
بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با انتشار پستی در فضای مجازی از آغاز تولید فصل هفتم این سریال خبر داد.
بعد از اینکه مدت‌ها بحث بر سر ساخت یا عدم ساخت فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» مطرح بود ایرنا در خبری اینجا ببینید روز سوم دی ماه سال گذشته اعلام که توافق برای ساخت پایتخت هفتم انجام شده است و این سریال به زودی ساخته خواهد شد.
بعد از انتشار خبر ایرنا مهدی نقویان رئیس «سیمافیلم» در واکنش به این خبر گفت که ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته‌ایم اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.
حالا و در روز گذشته ۳۱ خردادماه هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با انتشار تصویری از رنگینک به صورت کلمه «پایتخت ۷» در فضای مجازی نوشت: «شروع پایتخت ۷ به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.»
انتشار این پست توسط حاجی عبداللهی به نوعی تایید خبر ایرنا بعد از ۶ ماه است که بالاخره علاقمندان پایتخت می‌توانند دوباره به تماشای سری جدید این مجموعه بنشینند.

نظر شما