شناسهٔ خبر: 67293223 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از تایید خبر ایرنا تا شروع مجازی؛ «پایتخت ۷» کلید خورد

تهران- ایرنا- بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با انتشار پستی در فضای مجازی از آغاز تولید فصل هفتم این سریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، بعد از اینکه مدت‌ها بحث بر سر ساخت یا عدم ساخت فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» مطرح بود ایرنا در خبری اینجا ببینید روز سوم دی ماه سال گذشته اعلام که توافق برای ساخت پایتخت هفتم انجام شده است و این سریال به زودی ساخته خواهد شد.

بعد از انتشار خبر ایرنا مهدی نقویان رئیس «سیمافیلم» در واکنش به این خبر گفت که ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته‌ایم اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.

حالا و در روز گذشته ۳۱ خردادماه هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با انتشار تصویری از رنگینک به صورت کلمه «پایتخت ۷» در فضای مجازی نوشت: «شروع پایتخت ۷ به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.»

انتشار این پست توسط حاجی عبداللهی به نوعی تایید خبر ایرنا بعد از ۶ ماه است که بالاخره علاقمندان پایتخت می‌توانند دوباره به تماشای سری جدید این مجموعه بنشینند.

«پایتخت ۷» کلید خورد

به گزارش ایرنا، فصل اول پایتخت در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه یک سیما و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. با این که تولید این سریال در طول یک دهه ادامه داشت، اما پایتخت در ایستگاه ششم متوقف ماند و در سه سال گذشته آنتن تلویزیون نوروز را بدون پایتخت سپری کرد.

فصل اول سریال ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

نظر شما