شناسهٔ خبر: 67294345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خطیب نماز جمعه گرگان:

حضور مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند

مریم شریفی

خطیب نماز جمعه گرگان شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس و سرخورده می‌کند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان، با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و یارانش، اظهار کرد: صلابت و طرفداری از حق آیت‌الله شهید بهشتی باید الگو و سرلوحه قوه قضائیه باشد تا موجب آرامش و خاطر جمعی مردم هنگام مراجعه به دادگاه‌ها و قوه قضائیه شود.

وی با بیان اینکه عید غدیر، عید بزرگ امت اسلام است و فقط متعلق به شیعیان نیست، گفت: پیامبر بزرگ اسلام با معرفی حضرت علی (ع) به‌عنوان جانشین و وصی خود رسالت خود را تکمیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید اینکه عید غدیر باید عامل وحدت مسلمانان باشد و نگاه‌ها را متوجه رهبری اسلامی کند، بیان کرد: روی اصل رهبری جای تردیدی وجود ندارد و همه مسلمانان در این زمینه اتفاق نظر دارند.

خطیب جمعه گرگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اتفاق بسیار مهمی در کشور دانست و اظهار کرد: همه ما باید با حضور در پای صندوق‌های رای، از حق انتخاب خود استفاده کنیم.

نورمفیدی حضور در انتخابات را باعث افزایش قدرت نظام دانست و افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان نظام را مأیوس و سرخورده خواهد کرد. 

نماینده ولی‌ فقیه در استان گلستان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات از دادن وعده‌های دروغین و غیرعملی خودداری کنند، گفت: رئیس جمهور باید توان حل مشکلات اقتصادی مردم را داشته باشد و این انتظار بحق مردم از رئیس جمهور آینده کشور است.

وی ادعاهای برخی افراد در فضای مجازی را که مدعی‌اند رای مردم اثر ندارد و نتیجه انتخابات از قبل معلوم است، یک تهمت آشکار و سخن واهی دانست و افزود: همه ما در قبال آینده و سرنوشت کشور مسئولیم و باید با انتخاب آگاهانه بهترین سرنوشت را برای کشور رقم بزنیم.

خطیب جمعه گرگان بیان کرد: همه ما ایرانی هستیم و علاقه به وطن خود داریم. عظمت و پیشرفت کشور در گرو شرکت با شکوه و گسترده در انتخابات است.

وی مردم ایران را بهترین و فهیم‌ترین مردم دانست و اضافه کرد: همه مسئولان باید قدردان این مردم باشند و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

انتهای پیام

نظر شما