شناسهٔ خبر: 67294174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه قزوین: رای ندادن صهیونیست‌ها را خوشحال می‌کند

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: شرکت نکردن در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و رای ندادن، صهیونیست‌ها را خوشحال می‌کند که مورد پسند هیچ سلیقه و جریان سیاسی نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هر مسلمانی در هرکجا که قرار دارد، اعم از پیر یا جوان باید مبلغ انتخابات باشد، اگر دیدید کسی تمایلی به رای دادن ندارد، تشریح کنید که شرکت نکردن در انتخابات صهیونیست‌ها را خوشحال خواهد کرد.

وی اضافه کرد: انتخاب اصلح بسیار مهم است و باید ببینیم سنخیت و سلیقه کدام نامزد به امیرالمومین (ع) و ائمه نزدیک تر بوده یا سبک و سیاق کدام یک به شهید رییسی شبیه است، چرا که چنین انتخابی همانند شهید خدمت برای ما افتخارات فراوانی ایجاد خواهد کرد.

آیت الله عابدینی به هفته قوه قضاییه پرداخت و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که قوه قضاییه باید به گونه‌ای رفتار کند که پناهگاه مردم باشد و همه بدانند که با مراجعه به این نهاد حق و حقوق خود را خواهند گرفت.

امام جمعه قزوین به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب نیز اشاره کرد و گفت: برخی معتقدند که هرچقدر دلمان خواست مصرف می‌کنیم و پولش را می‌دهم، این افراد بدانند که مدیون کسانی خواهند بود که آب شرب و کشاورزی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به سالروز شهادت بهشتی اشاره کرد و یادآور شد: این سید مظلوم مورد تهمت و اهانت‌های مختلف قرار گرفت، پس از شهادت او یک مراسم تشییع بزرگ برگزار شد و خیلی‌هادرمراسم خاکسپاری بابت حرف‌های نامربوط اظهار توبه و ندامت کردند.

آیت الله عابدینی روز عید غدیر را گرامی داشت و درباره این روز مهم اظهار کرد: امیدواریم در این عید بزرگ جشن ولایت امیرالمونین (ع) در نقاط مختلف برگزار شود، چون تبلیغ امامت و ولایت به همه کارهای ما برکت می‌بخشد.

امام جمعه قزوین به ولادت امام کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: بندگان خوب خدا کسانی هستند که از کار مردم گره گشایی کنند و دستگیر مردم باشند، چون هرکس دل مومنی را شاد کند، خدا در روز قیامت قلب او را شاد خواهد کرد.

نظر شما