شناسهٔ خبر: 67293935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان:

تخلفات احتمالی در انتخابات رصد می‌شود

رقیه فرنیا

رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آنها تاکید و اظهار کرد: تخلفات احتمالی طبق قانون رصد می‌شود. 

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق امروز (یکم تیر ماه) در خطبه‌های پیش از نماز جمعه‌ زنجان، با بیان اینکه تبعات ناشی از بزه ضرب و جرح شایسته طرفین دعوا و دستگاه قضایی استان نیست، بیان کرد: با ترویج فرهنگ‌سازی می‌توان مشکلات و معضلات را به حداقل کاهش داد. کاهش جرائم از دستورات دین مبین اسلام است که تحقق این مهم نیازمند مشارکت همه است.

وی یکی از مشکلاتی را که دستگاه قضایی با آن درگیر است، آشنایی نداشتن با عناوین و مسائل حقوقی و کیفری دانست و گفت: در این راستا ۲۵۷ مورد وکیل معاضدتی در استان معرفی و ثبت شده است.

او اظهار کرد: مسئولان دستگاه قضایی استان به‌صورت مرتب با مردم در ارتباط هستند و همین حضور بین مردم موجب حل شدن بسیاری از مشکلات شده است.

وی یکی از مشکلات کنونی در شهر زنجان را وجود معتادان متجاهر دانست و گفت: وجود این افراد علاوه بر افزایش جرایم مختلف، چهره شهر را ناخوشایند کرده است. در این راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا دو ماه آینده، کمپ ماده ۱۶ برای معتادان افتتاح خواهد شد که هم نگهداری و هم اشتغال این افراد را درپی خواهد داشت.

رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان به اقدامات انجام‌شده و نتایج مثبت آن در دادگستری استان اشاره و بیان کرد: با کارهای انجام‌شده در موضوع جلوگیری از اطاله دادرسی پنجمین استان برتر کشور شده‌ایم.

فرجی‌برحق به انتخابات پیش روی اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم‌، اهمیت بسزایی دارد.

انتهای پیام 

نظر شما