شناسهٔ خبر: 67293819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

مشارکت پرشور در انتخابات نمایش قدرت ملت در جهان است

سردار «کوشکی» با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و نتایج حضور پرشور مردم در این آوردگاه سیاسی کشورمان، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنی قدرت افزایی و نمایش قدرت یک ملت در یک سرزمین است و وقتی ملت انسجام و قدرت را داشته باشند، سرافراز خواهد بود.

صاحب‌خبر -
مشارکت پرشور در انتخابات نمایش قدرت ملت در جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در همایش جلسه جهاد تبیین کارکنان دولت شهرستان فراشبند ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پرچم اسلام و شعار اینکه ما آمدیم حق را اجرا کنیم، ایران را وارد مرحله نوین و جدید کرد بنابراین زمانی که از ایشان در مورد هدف از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی سوال می‌شود، میفرمایند که این حکومت برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) ایجاد شده است.
 
وی افزود: عمق لایه‌های گوناگون را امام خمینی (ره) می‌بیند و دو مسئله اسلام و مردم را از اوایل انقلاب اسلامی مطرح می‌کند چراکه اگر اسلام می‌خواهد پایدار باشد، باید مردمان بصیر این پرچم را به دوش بکشند و اگر مردم می‌خواهند عزتمند باشند باید به اسلام تاسی کنند بنابراین این دو ناگسستنی هستند.
 
سردار کوشکی با اشاره به نقش مردم در همه عرصه ها، گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی، مردم و اسلام با هم بودند و مردم باعث شدند که کشور در دفاع مقدس بتواند از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط عبور کند و بعد از آن، ده‌ها تهاجم امنیتی و سخت توسط مردم خنثی شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، راه و رسم شهیدان را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: شهیدانی همچون شهید سلیمانی و آیت الله رئیسی خود را سرباز مردم و ولایت می‌دانند و مردم بودند که تا امروز سختی‌ها را تحمل کردند و با حضور خود انتخابات و انتخاب صحیح، پرچم را به دست پرچمداران حقیقی دادند. 
 
این استاد دانشگاه تصریح کرد: ما اکنون در شرایط حساس قرار داریم چراکه دولتی با عمر کوتاه در قوه مجریه قرار گرفت که تنها شخص رئیس جمهور شهید ایران توانست نمونه روشنی از حکمرانی اسلامی را به جامعه عرضه کند چراکه شهید رئیسی هم سطح با مردم زندگی کرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، در منش خود مردم داری و تواضع و دلدادگی داشت.
 
وی به تشریح تاثیر انتخاب درست در آوردگاه‌های انتخاباتی کشور پرداخت و ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انتخاب صحیح، موفقیت را به دنبال داشته است و با عدم انتخاب دقیق و صحیح دچار عقب ماندگی شدیم کمااینکه در دولت گذشته شاهد این موضوع بودیم.
 
بنابه گفته سردار کوشکی، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که دشمن از سر صلح با شما در نمی‌آید و به چیزی جز حذف شما با کشتار یا ارتداد راضی نمی‌شود بنابراین اکنون باتوجه به قدرت نظامی کشورمان، حضور پر رنگ مشارکت حداکثری ما اتخابات، قدرت واحد ملت ایران را به دنیا مخابره می‌کند یعنی اینکه دشمن با ید واحد انسجام یافته تحت امر ولایت مواجه است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه دشمنان دین خدا در طول تاریخ ادیان الهی عهد ناپذیر هستند، اضافه کرد: وقتی دشمنان در موضع ضعف باشند، پیمان می‌بنند، اما وقتی قدرتمند شوند عهد شکن خواهند بود چراکه اخلاق الهی ندارند تا به پیمان خود پایبند باشند که نمونه این موضوع را در برجام مشاهده کردیم.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمن تنها زبان قدرت را می‌فهمد، اظهار داشت: اگر ملت ما در اقتصاد قدرتمند شود، قطعا ۳ هزار و ۳۰۰ تحریمی که توسط دشمن تاکنون برعلیه ایران اسلامی اعلام و اعمال شده رفع خواهد شد لذا با تغییر دولت‌ها دشمنی دشمنان و تحریم‌ها تغییر نخواهد کرد و تنها با قدرت در همه ابعاد خواهیم توانست که ایستادگی کنیم.
 
وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنی قدرت افزایی و نمایش قدرت یک ملت در یک سرزمین است و وقتی ملت انسجام و قدرت را داشته باشند، سرافراز خواهد بود همچنین تلاش شبانه روزی دشمنان در شبکه‌های مجازی برای تضعیف حضور در انتخابات این پیام را به دنبال دارد که یقینا حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، خطر آفرین برای دشمن است.
 
سردار کوشکی بر تلاش نخبگان و چهره‌های سرشناس در شهر‌ها برای حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت: یقینا دلخوری و نگرانی از وضعیت اقتصادی وجود دارد، اما باعث نمی‌شود که کار و امید خود را رها کنیم بنابراین دعوت به حضور پرشور در انتخابات و سپس انتخاب کاندید اصلح برای پیشرفت کشور توسط همه آحاد مردم به ویژه نخبگان و چهره‌های سرشناس امری با اهمیت است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، نتیجه انتخابات را تعیین کننده سرنوشت کشور دانست و تاکید کرد: کشور ما برای ادامه حیات طیبه، رفع مشکلات، استقلال سیاسی و پیشرفت خود نیاز به انسانی در جایگاه رئیس جمهور دارد که دارای تجربه، تخصص، کارآمد، مجرب، جهادی و مرد میدان باشد.
این استاد دانشگاه ادامه داد: انتخاب امروز ما، انتخاب مدیری اجرایی است که با استفاده از ظرفیت ویژه و بالقوه کشور، تمام ایران را تبدیل به کارگاه کند تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

سردار کوشکی بر بررسی برنامه ها، سابقه مدیریتی و کاری و افراد حاضر در ستاد‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها توسط مردم برای انتخاب اصلح تاکید کرد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بخشی از سخنان خود واقعه روز غدیر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: پس از واقعه غدیر و انتخاب امام علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلام (ص)، «کار بزرگان و شیوخ» و به خصوص «سکوت مردم» باعث شد که مردم تمام عالم از نعمت الهی ولایت امیرالمومنین (ع) محروم شدند از این رو باید از غدیر در زندگی خود درس بگیریم.
 
انتهای پیام/

نظر شما