شناسهٔ خبر: 67292729 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

طی حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

جهادگر بسیجی برادر «لک زایی» به فرماندهی مرکز بسیج سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جهادگر بسیجی «لک زایی» به فرماندهی مرکز بسیج سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، طی حکمی از سوی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جهادگر بسیجی برادر لک زایی به فرماندهی مرکز بسیج سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد. 

در مراسمی که با حضور جانشین سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون بازرسی و تعالی فرماندهان بسیج و مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور و تعدادی از بسیجیان برگزار شد، دکتر ممبینی با بازخوانی نقش بسیج از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی انقلابی را موتور پیشران کارآمد سازی دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی و تحقق دولت اسلامی دانست.

وی با یادآوری خیرات و برکات بسیج در عرصه های سازندگی، علمی، اقتصادی و فرهنگی، پیشرفت های انقلاب اسلامی را مرهون حضور آگاهانه بسیجیان جوان، مومن و انقلابی در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی دانست. 

 

ممبینی، برادر راهداری را از مدیران موفق سازمان برنامه و بودجه دانست که در کنار وظایف سازمانی در کسوت فرماندهی بسیج به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه مراسم نیز برادر راهداری فرمانده پیشین مرکز بسیج سازمان برنامه و بودجه کشور، فرصت خدمت گزاری در بسیج را توفیق الهی دانست و بیان داشت از هرگونه تلاش برای رشد و اعتلای بسیج دریغ نخواهد کرد.

صنعتکاران مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور نیز با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های مخلصانه برادر راهداری، توفیق و سربلندی فرمانده جدید سازمان برنامه و بودجه را از خداوند متعال خواستار شد و یادآور شد که نیازمند کارآمد سازی دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی برای نیل به دولت سازی اسلامی هستیم. 

وی با اشاره به خدمات شهید جمهور و همراهان ایشان، ترویج فرهنگ و تفکر مدیریت جهادی انقلابی را یکی از وظایف اساسی فرماندهان مراکز بسیج دستگاهها برشمرده و انتظارات سازمان بسیج ادارات در خصوص سند اعتلا بسیج و کارآمد سازی نظام اداری در چهارچوب سیاست های کلی ابلاغی حضرت آقا را تشریح کرد.

سردار عبدالله زاده معاون بازرسی و تعالی فرماندهان بسیج نیز تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری را منشا تحولات چشمگیر در انقلاب اسلامی دانست و یادآور شدند که یکی از رسالت های محوری فرماندهان مراکز بسیج، کمک به تحقق کارکردهای اساسی نظام اداری خواهد بود.

در پایان این مراسم از تلاش ها و مجاهدت های مخلصانه برادر راهداری تقدیر شد.

نظر شما