شناسهٔ خبر: 67371814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است - اکونیوز

اقتصاد ایران: کاشان - یک فرمانده دفاع مقدس گفت: انتخابات از جمله مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالفتاح اهوازیان شامگاه سه شنبه در مراسم ضیافت علوی در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم اظهار داشت: انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات صحیح است.

وی ابراز داشت: انتخابات در نظام اسلامی یکی از اصلی ترین بسترهای نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است.

فرمانده دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت انتخابات تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی خصوصاً انتخابات، موجب عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در دنیا خواهد شد.

وی گفت: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین وظایف هر ایرانی عاشق وطن است.

اهوازیان با دعوت همگان به رعایت قانون و تمکین در مقابل رأی مردم
افزود: ملت ایران ملتی بصیر و انقلابی است، لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح راه را برای تصمیم گیری های مردم هموار نمود.

وی خاطر نشان کرد: چهار مؤلفه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت، باید به عنوان یک راهبرد و نقشه مورد استفاده‌ی تمامی احزاب و جریان‌ها قرار گیرد.

فرمانده دفاع مقدس تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۹۴ و در دیدار با مردم قم پیرامون ضرورت شرکت واجدان شرایط در انتخابات گفت: همچون گذشته اصرار داریم که همه حتی کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوق‌ها بیایند.

وی اظهار داشت: انتخابات به عنوان مهمترین مؤلفه ی مردم سالاری دینی از برجسته‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول ۴۵ سال گذشته به صورت مستمر و بی وقفه، مشارکت آحاد مردم در سرنوشت سیاسی کشور را به منصه‌ی ظهور درآورده است.

اهوازیان با تشریح مجاهدت‌های رئیس جمهور شهید ایران آیت الله رئیسی، تکمیل برنامه‌ها و فعالیت‌های اثربخش آغاز شده در دولت سیزدهم را در گرو انتخاب رئیس جمهوری توانمند و انقلابی دانست.

وی ابراز داشت: این دوره از انتخابات فرصتی دوباره برای حضور مجدد مردم در صحنه است؛ بنابراین، ملت با حضور در میدان، خواسته‌ی خود را با رأی پیاده خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما