شناسهٔ خبر: 67292425 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جذب ۱۴۰ بهورز در استان گلستان آغاز شد

رییس مرکز بهداشت گلستان گفت: آزمون جذب ۱۴۰ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گلستان با شرکت ۴۴۹ داوطلب  در فضای رقابتی سالم برگزار گردید. رییس مرکز بهداشت گلستان گفت: آزمون جذب ۱۴۰ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گلستان با شرکت ۴۴۹ داوطلب  در فضای رقابتی سالم برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، موسی الرضا شبیهی رئیس مرکز بهداشت استان گفت:با توجه به اهمیت تامین نیروی بهورز جهت فعالیت در خانه های بهداشت سطح استان ،دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال ۱۴۰۲ نیز مبادرت به اخذ ۲۰۴ مجوز جذب بهورز نموده بود که در حال حاضر در حال آموزش هستند.

شبیهی افزود:در مجموع در طی این دو سال ۳۴۴ مجوز جذب بهورز جهت تامین نیروی بهورز اخذ گردید که با برگزاری آزمون جاری،درصد کسری بهورزان سطح استان از ۱۳.۵ درصد به ۱۰.۶۷ درصد خواهد رسید .

وی در ادامه در ادامه افزود: بعد از برگزاری آزمون ۱۴۰ نفر از داوطلبین در صورت کسب حد نصاب نمره جذب و قبولی در آزمون مصاحبه در دوره های بهورزی که برای مدرک دیپلم به مدت دو سال و کارشناسی به مدت شش ماه آموزش‌های لازم را سپری می‌کنند.

معاون بهداشت دانشگاه در پایان گفت: تعداد ۱۵۷ نفر با مدرک کارشناسی و ۲۹۲ نفر با مدرک دیپلم در این آزمون حضور داشتند و با این آزمون کسری بهورزان ما از ۱۳.۵ به ۱۰.۶۷ خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما