شناسهٔ خبر: 67291765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آتش‌سوزی در کارگاه مبل خیابان امام خمینی - اکونیوز

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع حادثه‌ آتش‌سوزی در کارگاه مبل و انبار چوب در خیابان امام خمینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت یک و ۵۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه کارگاه مبل و انبار چوب در خیابان امام خمینی ابتدای خیابان مینو دچار حریق شده بود، تصریح کرد: با توجه به ابعاد آتش‌سوزی نیروهای آتش نشانی از ۱۸ ایستگاه برای اطفای حریق اعزام شدند.

آتش‌سوزی در کارگاه مبل خیابان امام خمینی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین تجهیزات و خودروهای تخصصی، تانکرهای آبرسان و لودر از شهرداری و نیز تیم آتش نشانی شهرداری‌های خمینی شهر و شاهین شهر به محل اعزام شدند و پس از ۲ ساعت تلاش حریق کنترل و ایمن سازی و پاکسازی محل انجام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش دما و پتانسیل وقوع حریق مجدداً مدیریت بحران استان در خصوص ضرورت اجرای طرح‌های کاهش خطر به تمامی واحدهای صنفی تجاری و صنعتی تاکید کرد، گفت: رعایت الزامات ایمنی در مراحل انبار و نگهداری و دپوی مواد و کالاهای مصرفی و توزیعی، رعایت فاصله بین محل انبار تا اماکن دیگر، بررسی و اصلاح شبکه‌های برق فرسوده و ناایمن، بررسی ایمنی و نشتی احتمالی تأسیسات گاز، استقرار سیستم‌های بر خط اعلان و اطفای حریق در واحدها هماهنگی با مراکز امدادی و آتش نشانی و شرکت‌های توزیع برق و گاز برای بررسی وضعیت ایمنی، ایجاد راه‌های دسترسی و اضطراری برای ورود خودروهای آتش نشانی به محل حادثه، اطلاع رسانی به موقع از حوادث به واحدهای آتش نشانی تلفن ۱۲۵ و بیمه کردن اموال و دارایی‌ها در برابر حوادث در این زمینه در اولویت است.

آتش‌سوزی در کارگاه مبل خیابان امام خمینی

شیشه فروش اضافه کرد: علت آتش‌سوزی کارگاه مبل و انبار چوب در دست بررسی است اما صاحبان این کارگاه‌ها باید نسبت به روند نگهداری از مواد اشتعال زا دقت داشته باشند.

نظر شما