شناسهٔ خبر: 67291491 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شاگردان شعبان خمسه حریف کره‌جنوبی نشدند

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ مغلوب کره‌جنوبی شد.

صاحب‌خبر -

شاگردان شعبان خمسه حریف کره‌جنوبی نشدند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در ششمین روز از پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا، ملی‌پوشان نوجوان دختر ایران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه امروز (جمعه یک تیر) مقابل کره‌جنوبی قرار گرفتند و سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

شاگردان شعبان خمسه در سه ست پیاپی و با نتیجه ۱۰ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۲۵ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم بازبمانند.

ترکیب شروع کننده تیم کمتر از ۱۸ سال دختر ایران را در این مسابقه معصومه قدمی، مبینا کریمی، یسنا آهنکوب‌رو، لعیا افزونی، هستی واحدی، یلدا جعفری تشکیل می‌دادند.

سیو کیت‌وا از ماکائو به عنوان داور اول و آنجلا از هند به‌عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند، همچنین ماندانا مطیعی به عنوان داور ذخیره در این مسابقه حضور داشت.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران که با کسب یک پیروزی برابر فیلیپین و یک شکست برابر ژاپن مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها را کسب کرده بودند روز گذشته در اولین مسابقه خود در این مرحله، مغلوب چین‌تایپه شدند و پس از نتیجه نگرفتن برابر کره‌جنوبی از صعود به جمع چهار تیم بازماند.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران از ساعت ۶:۳۰ فردا (شنبه دوم تیر) برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف برنده دیدار قزاقستان و ازبکستان می رود. 

نظر شما