شناسهٔ خبر: 67291397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای عملیات لایروبی کانال‌ها و انهار منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: احداث پاتوق محلی در کنار مادی عبدالله‌خان شامل آلاچیق و نیمکت به مساحت ۱۰۰ مترمربع و عملیات لایروبی کانال‌ها در مجموع با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد ریال در این منطقه انجام شد.

صاحب‌خبر -

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۵۰۲ کیلومتر طول مادی‌های شهر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: توجه مدیریت شهری به حفظ و نگهداری اماکن، معابر و آبراهه‌های قدیمی شهر اصفهان بوده و مادی‌هایی که توسط شیخ‌بهایی در دوران صفوی طراحی و اجرا شده از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به وجود درختان کهن، اطراف این مادی‌ها و جلوه‌های زیبا و با طراوتی که در محله‌ها ایجاد می‌کند، افزود: طرح پاک‌سازی و لایروبی انهار روباز و روبسته به‌منظور روان‌سازی، دفع پساب‌ها و جلوگیری از بوی نامطبوع، ساماندهی و رفع نواقص شبکه‌های زباله‌گیر و رسوب‌گیر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات ساماندهی عمرانی مادی عبدالله‌خان شامل جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

کارگر با اشاره به ساماندهی عمرانی مادی‌ها در منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: پیرو درخواست شهروندان در ادامه اجرای پروژه‌های محله‌محور، پاتوق محلی در کنار مادی عبدالله‌خان شامل آلاچیق و نیمکت به مساحت ۱۰۰ مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

نظر شما