شناسهٔ خبر: 67291219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان خبر داد

پیش‌بینی ۲۰ رویداد برای گذر صنایع دستی اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از ثبت جغرافیایی ملی و بین‌المللی صنایع دستی اصفهان خبر داد و گفت: ۲۰ رویداد در گذر صنایع دستی این کلان‌شهر پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در گذر صنایع دستی اصفهان حدود ۲۰ رویداد پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برگزاری رویدادهای مشترک با شهرهای خلاق ایران از دیگر برنامه‌های دبیرخانه شهر خلاق است که در دو هفته ابتدایی شهریور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در هفته جهانی صنایع دستی تبلیغات شهری با موضوع معرفی رشته‌های صنایع دستی ثبت ملی و فراملی اصفهان توسط دبیرخانه شهر جهانی و خلاق صنایع دستی، با همکاری سازمان فرهنگی و اداره ارتباطات شهرداری اصفهان رونمایی شد.

پیش‌بینی ۲۰ رویداد برای گذر صنایع دستی اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال جاری در هفته جهانی صنایع دستی، شهرداری اصفهان ویژه برنامه‌های خود را در این خصوص در نمایشگاه‌های دو شهر بندرعباس و شیراز به اشتراک و اجرا گذاشت.

شریعتی با اشاره به ثبت جغرافیایی ملی و بین‌المللی صنایع دستی اصفهان تصریح کرد: صنایع دستی که ثبت جغرافیایی بین‌المللی شده، نشان وایپو (سازمان جهانی مالکیت معنوی) را دریافت کرده است و صنایع دستی که ثبت جغرافیایی ملی شده، درواقع به معنای ثبت آن رسته از صنایع دستی بوده که مختص شهر اصفهان و به نام این کلان‌شهر یا این استان است.

نظر شما