شناسهٔ خبر: 67291167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

صالحی: حتی 24 ساعت وقت استراحت نداشتیم/ با صد در صد توان برابر آلمان بازی می‌کنیم

صاحب‌خبر -

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیممان در طی سه روز 24 ساعت وقت استراحت نداشت و دو بازی پنج سته داشتیم که مطمئنا شرایط را سخت کرد.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه 29 خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 6:30 امروز (جمعه یکم تیر) در یازدهمین مسابقه خود به مصاف فرانسه رفت و سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد.

آرمان صالحی لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار اظهار کرد: مسابقه خوبی نبود و هر چقدر تلاش کردیم نشد چون تایم استراحت نداشتیم در حالی که فرانسه روز گذشته استراحت داشت و توانست ریکاوری خوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر این که فرانسه بازی خوبی برابر ایران داشت، افزود:  ایران در طی سه روز 24 ساعت وقت استراحت نداشت و دو بازی پنج سته داشتیم که مطمئنا شرایط را سخت کرد.

صالحی درباره مسابقه برابر آخرین حریفشان در هفته سوم عنوان کرد: امیدوارم دیدار برابر آلمان را با برد پشت سر بگذاریم که حداقل سه پیروزی در این هفته داشته باشیم و با نتیجه قابل قبولی هفته آخر لیگ ملت‌ها را به پایان برسانیم.

وی در پایان در خصوص فاصله یک روزه بین مسابقه شان با فرانسه و آلمان گفت: وقت استراحت بسیار تاثیرگذار است و فردا با تمرین خوب و ریکاوری سعی می کنیم برابر آلمان با صد در صد توان حضور یابیم و نتیجه خوبی به دست آوریم.

نظر شما