شناسهٔ خبر: 67291073 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صالحی: هر چه تلاش کردیم، نشد/ استراحت نداشتیم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیممان در طی سه روز ۲۴ ساعت وقت استراحت نداشت و دو بازی پنج سته داشتیم که مطمئنا شرایط را سخت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سوم مرحله مقدماتی ششمین دوره لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان از روز سه‌شنبه 29 خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 6:30 امروز (جمعه اول تیر) در یازدهمین مسابقه خود به مصاف فرانسه رفت و سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد.

آرمان صالحی، لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار اظهار داشت: مسابقه خوبی نبود و هر چقدر تلاش کردیم نشد چون تایم استراحت نداشتیم در حالی که فرانسه روز گذشته استراحت کرد و توانست ریکاوری خوبی داشته باشد.

لیبرو تیم ملی والیبال ایران افزود:  ایران در طی سه روز 24 ساعت وقت استراحت نداشت و دو بازی پنج سته داشتیم که مطمئنا شرایط را سخت کرد.

صالحی درباره مسابقه برابر آخرین حریفشان در هفته سوم عنوان کرد: امیدوارم دیدار برابر آلمان را با برد پشت سر بگذاریم که حداقل سه پیروزی در این هفته داشته باشیم و با نتیجه قابل قبولی هفته آخر لیگ ملت‌ها را به پایان برسانیم.

او در پایان در خصوص فاصله یک روزه بین مسابقه شان با فرانسه و آلمان گفت: وقت استراحت بسیار تاثیرگذار است و فردا با تمرین خوب و ریکاوری سعی می‌کنیم برابر آلمان با صد در صد توان حضور یابیم و نتیجه خوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما