شناسهٔ خبر: 67291153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

شایعه خطرناک برای پرسپولیس و ماتزاری!

۲۴ ساعت بعد از ادعای دی مارتزیو، خبر جدیدی در مورد سرمربی مشهور ایتالیایی منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -
شایعه خطرناک برای پرسپولیس و ماتزاری!
کد خبر: 664118
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۰۸:۲۰:۳۴

اخبار جانلوکا دی مارتزیو در سال‌های گذشته به قدری معتبر بوده که هواداران پرسپولیس گزارش او پیرامون سرمربیگری والتر ماتزاری در تیمشان را به عنوان یک خبر رسمی تلقی کرده و او را سرمربی پرسپولیس دانستند.

به گزارش ورزش سه، اما حالا یک روز بعد از این خبر ویژه، وبسایت Ilmattino در گزارشی مدعی شده که احتمال دارد والتر ماتزاری در نهایت به ایران نرود.

این وبسایت نوشته که نام او با پرسپولیس گره خورده و تنها یک قدم تا «ماجراجویی جدید در خارج از کشور» فاصله دارد اما ممکن است هرگز این اتفاق رخ ندهد.

گزارشگر وبسایت ایتالیایی نوشته که «حداقل هیچ چیز انقدر مشخص و قریب‌الوقوع نیست که نشان دهد مذاکرات می‌تواند ظرف مدت کوتاهی» به نتیجه برسد.

در ادامه این خبر آمده که اگرچه پرسپولیس یکی از برترین باشگاه‌های فوتبال در خاورمیانه است اما پیشنهاد قرمزها طوری نبوده که ماتزاری به آسمان بپرد (هیجان زده شود).

پایان خبر نیز با یک جمله مهم همراه است و خبرنگار ادعا می‌کند که هیچ توافقی نهایی نیست و «او به این پیشنهاد فکر می‌کند و حتی می‌تواند آن را رد کند.»

این در حالی است که پایان گزارش به وضعیت اندره استراماچونی هم اشاره شده و آمده که او به دلیل مشکلات مالی از استقلال جدا شد.

این در حالی است که روز چهارشنبه حسین بادامکی اعلام کرد سرمربی سرخپوشان تا ۷۲ ساعت معارفه می‌شود که بر این اساس باید تا روز جمعه یا حداکثر شنبه منتظر روشن شدن سرنوشت نیمکت سرخپوشان ماند.

 

نظر شما