شناسهٔ خبر: 67293249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

حضور ماتزاری در پرسپولیس منتفی شد

خبرنگار معروف ایتالیایی مدعی شد که حضور والتر ماتزاری در پرسپولیس منتفی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که دو شب پیش جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی از توافق میان والتر ماتزاری و پرسپولیس خبر داده بود و هواداران این تیم از حضور یک سرمربی بزرگ و رزومه دار روی نیمکت تیمشان خوشحال شده بودند، این موضوع در حال منتفی شدن است.

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جدایی اوسمار ویرا، گزینه‌های مختلفی از جمله دراگان اسکوچیچ و فنت شیپ به عنوان جدی‌ترین کاندیداهای حضور روی نیمکت سرخ‌ها مطرح شد تا اینکه به یکباره توافقات اولیه‌ای میان مدیران باشگاه و والتر ماتزاری به وجود آمد و همه او را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کردند.

اما شایعه‌ای که از شب گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود، حالا کم کم رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرد. خبرهایی مبنی بر احتمال عدم توافق نهایی میان والتر ماتزاری و پرسپولیس دست به دست می‌شد و حتی شب گذشته یک رسانه ایتالیایی نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

حالا نیز نیکولو اسکیرا خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از منتفی شدن حضور والتر ماتزاری در ایران خبر داده و نوشته است که پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید، سه گزینه دیگر را مدنظر قرار داده است که البته او نامی از این نفرات نبرد.

شب گذشته نیز رسانه Ilmattino ایتالیا در خبری اعلام کرده بود که احتمال دارد والتر ماتزاری در نهایت به ایران نرود. این رسانه نوشته بود «حداقل هیچ چیز انقدر مشخص و قریب‌الوقوع نیست که نشان دهد مذاکرات می‌تواند ظرف مدت کوتاهی» به نتیجه برسد.

ماتزاری,منتفی شدن حضور ماتزاری در پرسپولیس

حالا باید دید که واکنش پرسپولیس به این خبر چه خواهد بود. گفته می‌شد که قرار است روز شنبه و در ترکیه، قرارداد میان ماتزاری و پرسپولیس به امضا برسد ولی در حال حاضر همه چیز منتفی شده است.

نظر شما