شناسهٔ خبر: 67290585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نویدکیا: مربیان استقلال و پرسپولیس از من بهتر می‌توانند به تیمشان کمک کنند

سرمربی مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم مربیانی که پرسپولیس و استقلال دارند خیلی بیشتر از من بتوانند کمکشان کنند چون من در جو آن‌ها نبودم نمی‌توانم راحت نظر بدهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محرم نویدکیا پس از دیدار فینال جام حذفی، اظهار داشت: هواداران سپاهان به من محبت داشتند. خیلی ممنونم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. سپاهان بازی خیلی خوبی انجام داد. اگر دقیقه ۸ آن گل آنطور زده نمی‌شد شاید می‌توانستیم بهتر رقابت کنیم.

وی افزود: ۲ گل خوردیم که یکی اشتباه خودمان بود و یکی هم به خاطر VAR برایمان اتفاق افتاد ولی باید به سپاهان تبریک گفت. بازیکنان من واقعا تلاش کردند. چندروز قبل ۱۲۰ دقیقه سخت را پشت سر گذاشتند. سپاهان بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های بهتری داشت. مبارکشان باشد. امیدکارم در ادامه راه و سال‌های آینده هم موفق باشند.

سرمربی مس رفسنجان درخصوص اینکه حواشی اخیر چقدر او را اذیت  کرد، گفت: خیلی زیاد، واقعا بازیکنان با جان و دل بازی کردند که به اینجا رسیدند. این‌ها واقعیت‌های فوتبال است و نمی‌شود کتمان کرد. مشکلات زیاد بود ولی به مرور بهتر شد که به خاطر نتایجمان بود. سعی کردند از نظر اقتصادی به تیم کمک کنند ولی کماکان این باشگاه‌ مشکلات زیادی از نظر مالی و مدیریتی دارد. شرکت مس ۴ تیم دارد و این یک معضل است. اگر مشکل تعدد تیم‌ها را حل نکنند ممکن است در سال‌های بعد در لیگ برتر تیم نداشته باشند و کار سخت می‌شود.

نویدکیا درمورد اینکه هواداران سپاهان معتقد بودند این بازی برایشان دو سر برد است، عنوان کرد: من سال‌های سال با آن‌ها زندگی‌کردم. افتخارت زیادی به کمک هم آوردیم و الان برایشان خوشحالم. برای خودم و تیمم ناراحتم چون واقعا تلاش کردیم ولی از طرفی برای سپاهان و هوادارانش خوشحالم. جمعیت زیادی از اصفهان آمده بود. دمِ هواداران ما هم گرم که این همه راه را آمدند و سعی کردند به تیم روحیه بدهند. فوتبال همین است.
وی درخصوص اینکه اگر آن اشتباه در اوایل بازی رخ نمی‌داد ممکن بود مس رفسنجان قهرمان شود، گفت: الان در‌مورد این اتفاق حرف می‌زنیم ولی اشتباهات جزیی از فوتبال است. جذابیتش هم به همین است. اتفاقات جزیی از فوتبال است و نمی‌توان گفت اگر نبود چه می‌شد ولی سپاهان خوب بازی کرد و باید تبریک گفت.

نویدکیا درمورد اینکه اعلام کرده بود ماندنش در مس رفسنجان منوط به تعهد کتبی درمورد بودجه است و پیشنهادات دیگر را نیز بعد از فینال بررسی می‌کند، اظهار داشت: هرکسی با من تماس گرفت گفتم از این اخلاق‌ها ندارم که قبل از اتمام مسابقات با کسی صحبت کنم. حالا اگر خواستند پیشنهاد می‌دهند و درموردش حرف می‌زنیم. درمورد مس هم همینطور، از آن‌ها ممنون هستم. آدم‌های خیلی خوبی هم هستند ولی دلم می‌خواهد کار حرفه‌ای انجام بدهم و بحث‌هایمان منظم باشد. اگر به جمع بندی برسیم قطعا ادامه خواهم داد.

سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه اگر ماندنی شد چند درصد این تیم تغییر می‌کند، گفت: از نظر بازیکن کمبودهایی داریم و باید تقویت کنیم. در نیم فصل ۵-۴ بازیکن را هم از دست دادیم. جمع کردن تیم برایمان سخت بود ولی خداراشکر بچه‌ها تا اینجا تمام تلاش خود را به کار گرفتند. تغییراتی خواهیم داشت ولی باید ببنیم وضعیت تیم چه می‌شود.

وی درخصوص داستان جدایی‌اش از سپاهان و اینکه آیا روزی به این تیم بر می‌گردد، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی در آینده می‌افتد. آیا دیدگاه‌های من اصلا به درد باشگاه سپاهان می‌خورد؟ فکر می‌کنم هنوز زود است و باید تجربیات بیشتری کسب کنم.

نویدکیا درمورد اینکه در زمان بازیکنی فقط در سپاهان توپ زد و آیا الان ممکن است حتی در استقلال یا پرسپولیس سرمربیگری کند، اظهار داشت: سوال سخت می‌پرسید! نمی‌دانم، آن‌ها قطعا خودشان بازیکنان بزرگی داشتند که الان مربیان بزرگی هستند. فکر می‌کنم مربیانی که دارند خیلی بیشتر از من بتوانند کمکشان کنند چون من در جو آن‌ها نبودم نمی‌توانم راحت نظر بدهم.

انتهای پیام/

نظر شما