شناسهٔ خبر: 67369435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توماس سوچک:

مطمئنیم که ترکیه را شکست می‌دهیم

توماس سوچک، کاپیتان تیم ملی جمهوری چک، ابراز اطمینان می‌کند که تیمش در بازی فردا مقابل ترکیه برنده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت‌های دور پایانی مرحله گروهی یورو 2024 تیم ملی فوتبال چک فرداشب باید به مصاف ترکیه برود.

چک در بازی ابتدایی 2-1 مقابل ترکیه شکست خورد و در دومین بازی با نتیجه 1-1 مقابل گرجستان به تساوی دست پیدا کرد. ترکیه هم در بازی ابتدایی 3-1 گرجستان را از پیش رو برداشت و در بازی دوم مقابل پرتغال با نتیجه 3-0 شکست خورد.

توماس سوچک، کاپیتان جمهوری چک، در باره بازی فردا گفت: "گاهی اوقات شما خوش شانس هستید، گاهی اوقات نه. در این جام ما دو بار بدشانس بوده‌ایم چون امتیازاتی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم. به همین دلیل معتقدیم که اگر با همین تلاش ادامه دهیم، می‌توانیم مقابل ترکیه برنده شویم. تمام تیم تشنه پیروزی هستند و همه ما مطمئنیم که می‌توانیم در بازی پایانی این کار را انجام دهیم."

2047652

حمایت هواداران؟

استادیوم مملو از جمعیت می‌شود. همه هواداران هیجان زده خواهند شد چون هم هواداران ما و هم هواداران ترکیه فوق العاده هستند. می‌توانیم این دیدار را با آخرین دیدارمان مقابل هلند در یورو 2020 مقایسه کنیم. آن بازی در مرحله یک هشتم نهایی بود، همه چیز در خطر بود، چه ما صعود کنیم یا نه، الان هم در چنین وضعیتی هستیم.

هاکان چالهان اوغلو؟

به یاد دارم که چند بار مقابل او بازی کردم، چه با پیراهن اسلاویا پراگ مقابل اینتر میلان یا در مقابل ترکیه. او برای تیمش بسیار مهم است، از عقب موقعیت می‌سازد و در فاز هجومی هم بسیار خطرناک است. بنابراین وظیفه ما حذف او از بازی خواهد بود. او خلاق‌ترین بازیکن ترکیه است، آن‌ها همیشه سعی می‌کنند توپ را به او پاس دهند تا فرصت ایجاد کنند.

آردا گولر؟

من فیلم‌هایی از مهارت‌های او در تمرینات را دیده‌ام. او چند بار برای رئال مادرید بازی کرده و چند گل به ثمر رسانده است. اینجا در یورو او در اولین بازی خود یک گل زیبا به ثمر رساند، بنابراین گولر بازیکن بسیار با استعدادی است که در سال‌های آینده فوق العاده خواهد بود.

نظر شما