شناسهٔ خبر: 67289973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارزیابی جلیلی از دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

محسن فرامرزی

جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما باید یک ایران دعوت به مشارکت داشته باشیم. جمهوریت نظام یعنی همه مردم نقش پرشکوه خود را ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پنجشنبه شب؛ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ پس از شرکت در دومین مناظره با پنج کاندیدای دیگر این انتخابات که با  موضوع اقتصادی برگزار شد، در ارزیابی گفت: این مناظره‌ها کمک می‌کند که مردم به انتخاب بزرگ خود نزدیک شده و تصمیم دقیق بگیرند و خیر کشور، نظام و خودشان را به بهترین شکل انتخاب کنند.

وی ادامه داد: اگر می‌گوییم یک ایران جهش، فقط برای بعد انتخابات نیست بلکه در همین ایام انتخابات هم هست. ما باید یک ایران دعوت به مشارکت داشته باشیم. جمهوریت نظام یعنی همه مردم نقش پرشکوه خود را ایفا کنند. اگر این نقش را مردم به خوبی ایفا کنند، جهش کشور بدست خواهد آمد.

جلیلی در پایان گفت: با مشارکت پرشکوه و گسترده، مردم جمهوریت نظام را به رخ بکشند و با انتخاب درست و دقیق نشان دهند که کشور به سمت پیشرفت و جهش حرکت می کند.

مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی،  محمدباقر قالیباف ، مصطفی پورمحمدی ، قاضی‌زاده‌هاشمی پنج کاندیدای تایید صلاحیت شده دیگر هستند که در این مناظره حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما