شناسهٔ خبر: 67356160 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن «عید سعید غدیر خم»

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی فرارسیدن «عید سعید غدیرخم» را به ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همه مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان، تبریک و تهنیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا؛ متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ کُنْتُ مَوْلاَهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلاَهُ»

عید سعید غدیر؛ «عیدالله‌الاکبر»، «یوم العهد المعهود» و «یوم المیثاق المأخوذ» است.

عید غدیر؛ روز اکمال دین و اتمام نعمت در سایه سار امامت و ولایت و سرچشمه جوشان حقیقت و عدالت است تا نهال حق جویی و دیانت را پرثمر سازد.

عید غدیر؛ بزرگترین عید تاریخ و عظیم‌ترین واقعه بشریت و روز مخابره مهمترین خبر عالم و نبأ عظیم است که خداوند متعال هستی را مبتنی بر آن خلق کرد.

واقعه باشکوه غدیر؛ نشانه و رمزی از تداوم خط نبوت و نقطه تلاقی آن با امامت و ولایت است که راه رسیدن به سعادت، تکمیل دین و چگونه زیستن را معنا می بخشد.

واقعه عظیم غدیرخم؛ آغازی دیگر برای نوشیدن از چشمه سار زلال حقیقت است که پس از مناسک حج، عیار تهذیب نفس با آن سنجیده می شود؛ جریانی تاریخی که ابتدایش مدینه، میانه اش کربلا و انتهایش به ظهور ذخیره الهی می انجامد؛ چنان که تداوم رسالت حضرت محمد (ص) در ولایت امام علی (ع) و پذیرش بی چون و چرای پیشوایی او توسط همه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان است.

اینجانب عید سعید غدیر خم را به محضر مبارک امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ بانک مسکن، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که خداوند متعال به همه ما، توفیق خدمت و تلاش در جهت زنده نگه داشتن و پاسداشت واقعه عظیم غدیر و مسأله امامت و ولایت که همانا زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص) است را عطا فرماید.

نظر شما