شناسهٔ خبر: 67289820 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نگرانی آمریکا از پیامدهای ویرانگر جنگ بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله

تهران- ایرنا- شبکه سی ان ان آمریکا پنجشنبه شب در گزارشی از نگرانی شدید واشنگتن از پیامدهای ویرانگر جنگ بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سی ان ان، رژیم صهیونیستی به واشنگتن اطلاع داده‌ که در حال انتقال دادن منابع خود از جنوب غزه به شمال فلسطین اشغالی است.

بر اساس این گزارش، احتمال جنگ بین رژیم صهیونیستی و حزب الله با کمرنگ شدن شانس دستیابی به توافق بین این رژیم و حماس، در حال افزایش است.

این گزارش می‌افزاید که رژیم صهیونیستی به آمریکا اعلام کرده که نگران است سامانه گنبد آهنین مورد حملات گسترده حزب الله قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در در جریان سفر اخیر خود به منطقه به یکی از همتایان عرب خود گفت که به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی قصد حمله به لبنان را دارد.

این مقام عرب به بلینکن اطلاع داد که حزب الله تا زمانی که عملیات در غزه متوقف نشود، حملات خود به این رژیم را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

نظر شما