شناسهٔ خبر: 67289713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

قهرمانی پس از یک دهه ناکامی

تیم فوتبال سپاهان بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و پرحاشیه در نهایت بعد از حدود ۱۰ سال ناکامی موفق به کسب جام حذفی شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان با شکست دادن مس رفسنجان در فینال جام حذفی به عنوان قهرمانی سی‌وهفتمین دوره جام حذفی فوتبال ایران رسید و پنجمین قهرمانی خود را در این مسابقات به دست آورد.

سپاهانی‌ها در این مسابقه تیم هجومی و آماده‌ای را به میدان فرستادند و از همان دقایق ابتدایی فشار زیادی را روی دروازه مس ایجاد کردند.

بازیکنان مس رفسنجان در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند، اما اشتباهات فردی که در دریافت گل داشتند شرایط را برای آن‌ها در این مسابقه سخت‌کرد، تلاش‌های آن‌ها برای کم کردن اختلاف نتیجه نداد و در نهایت سپاهان به پیروزی دو بر صفر رسید.

تیم فوتبال سپاهان بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و پرحاشیه در نهایت موفق به کسب جام حذفی شدند تا پایانی شیرین در فصل فوتبالی ایران داشته باشند، این قهرمانی بعد از حدود ۱۰ سال ناکامی به دست آمد و شب فوق‌العاده‌ای برای سپاهانی رقم خورد.

حواشی:

از ابتدای نیمه دوم مشکل VAR تا حد زیادی رفع شد. * یکی از فیلمبرداران صدا و سیما با قرار گرفتن در نزدیکی مانیتور، مشکلاتی را برای عوامل VAR به وجود آورده است.
 
یکی از پروژکتور‌های ورزشگاه آزادی از دقیقه ۶۰ خاموش شد؛ پس از برطرف شدن مشکل این پرژکتور دوباره روشن شد.
 
هواداران مس رفسنجان در نیمه دوم فقط نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق نمی‌کردند.
 
خرابی ساعت اسکوربرد ورزشگاه در نیمه دوم هم ادامه داشت.

هواداران سپاهان هرچه بازی به پایان نزدیک می‌شد، به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند.
 
محرم نویدکیا سرمربی سابق سپاهان که چند روز پیش با شکست مقابل پرسپولیس، شاهد جشن قهرمانی این تیم در آزادی بود، این بار با قبول باخت مقابل سپاهان، قهرمانی تیم محبوب خود در جام حذفی را نظاره‌گر شد.
 
در پایان بازی بازیکنان و کادر فنی سپاهان سر از شادی نمی‌شناختند. بازیکنان مس رفسنجان پس از پایان بازی روی زمین افتادند و نای بلند شدن نداشتند. 
 
ژوزه مورایس و محرم نویدکیا در پایان بازی خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
 
هواداران سپاهان پس از قهرمانی و در زمان اهدای جام توسط مهدی تاج، علیه رئیس فدراسیون فوتبال شعار سر دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو 

نظر شما