شناسهٔ خبر: 67352932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

تحویل سلاح‌های ملی‌پوشان تیراندازی

سلاح‌های تیراندازان کشورمان توسط رئیس فدراسیون تیراندازی به آنها تحویل داده شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش صراط  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی و مسئولین فدراسیون، سلاح‌های تیراندازان تحویل آنها شد.
در جلسه مسئولان کمیته المپیک با فدراسیون تیراندازی چه گذشت؟

در این جلسه ناصر رسولی دبیرکل، کبری غیاثی نایب رئیس، حسن یزدخواستی مشاور عالی و اقتصادی، یوسف آجرلو سرپرست کمیته تیم‌های ملی، علی گل‌محمدی رئیس کمیته سلاح و مهمات، محمدعلی همتی، محسن نصر اصفهانی و مریم طالبی، سرمربی تیم های ملی تپانچه و تفنگ حضور داشتند.

با توجه به تاکید قربانی بر توسعه رشته تیراندازی به عنوان رشته دینی و اسلامی، در چند ماه اخیر و با پیگیری رئیس فدراسیون و با همکاری وزارت دفاع 30 قبضه سلاح بادی که هزینه آن توسط فدراسیون برای تیم‌های ملی و ورزشکاران پرداخت شد و سلاح شخصی تیراندازان است، به همراه 1360 سلاح هوماک خریداری شده است.

سلاح‌های بادی تیراندازان با پیگیری رئیس فدراسیون و وزارت دفاع و همکاری گمرک وارد کشور شد تا گام مهمی در نوسازی تجهیزات تیراندازی در تفنگ،تپانچه و اهداف پروازی برداشته شود.

قربانی در این جلسه تاکید کرد که در کنار نوسازی سلاح تیراندازان تیم ملی لازم است تا با حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این نوسازی در استان‌ها نیز انجام شود و این موضوع به عنوان یک مهم در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

وی در پایان این مراسم از ناصر رسولی، دبیرکل و دست‌اندرکاران ورود این سلاح ها از جمله مسئولین وزارت دفاع، سردار قریشی و سرهنگ چنگایی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، حسن یزدخواستی، علی گل‌محمدی، علی همتی و سهیل برخورداری  قدردانی کرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما