شناسهٔ خبر: 67289703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قالیباف: اتباع غیرمجاز آسیب زیادی به کشور وارد کردند/ از جنوب خلیج فارس که به سمت سواحل ایران می آیم، غصه ام می گیرد

محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری در پایان مناظره دوم جمع بندی خود را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری چهاردهم در پایان مناظره دوم، جمع بندی های خود را مطرح کرد.

اهم اظهارات محمدباقر قالیباف در بخش جمع بندی مناظره دوم به شرح ذیل است؛

*دولت چهاردهم دولت خدمت و پیشرفت است خدمت برای کارهای حال ایرانیان عزیزمان، پیش بینی کردیم که سپر حمایتی داشته باشیم که حال امروز را خوب کنیم نگاه به آینده داشته باشیم و به گذشته افتخار کنیم.

*برای زمان حال، در حوزه معیشت تلاش می کنیم مردم سفره شان کوچک نشود و در حوزه جهیزیه و سبد کالاها برنامه داریم. انصاف و عدالت این است که افزایش حقوق ها براساس تورم باید با یک رفاه کارت معیشت و دسترسی به کالاهای اساسی و همچنین بحث درمان تامین می شود.

*در این طرح 5 فوریتی، در حوزه مسکن شرایط ما براساس آمایش سرزمینی ، تلاش داریم یک قطعه زمین را به عنوان مسکن رایگان به مردم و کسانی که مسکن ندارند بدهیم و توسعه شهری را توجه داشته باشیم.
به زوج های جوان واحد های 75 متری و مسکن رایگان می دهیم که تا سه سال اجاره ندهند و زندگی را به راحتی آغاز کنند.

*مصمم هستیم در حوزه خودرو، واردات انجام بدهیم تا رقابت بین خودروی داخل و خارج به لحاظ افزایش کیفیت صورت گیرد.

*اتباع غیرمجاز آسیب اجتماعی زیادی در کشور دارند ایجاد می کنند باید مرز شرقی کشور در مرز افغانستان و پاکستان را به طور کامل دیوارکشی کنیم تا امنیت برقرار شود.

*کار تمدنی باید در حوزه گردشگری و ترانزیتی و... صورت گیرد غصه من این است که در ایران از خلیج فارس تا شمال، جاهای بسیاری مهمی داریم وقتی حرف از تمدن و تمدن سازی می زنیم باید به صورت ملموس چیزی را به مردم دنیا نشان دهیم. موقعی که پرواز دارم، وقتی از ایران به جنوب خلیج فارس میروم یا از آنجا به سمت شمال خلیج فارس برمیگردم، غصه ام می گیرد.

2727

نظر شما