شناسهٔ خبر: 67289578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

قاضی‌زاده: می‌خواهم دولت رییسی را ادامه دهم/ مردم! در دولت احمدی نژاد زندگی بهتری داشتید یا روحانی؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:مردم شما نگاه کنید در ۸ سال دولت نهم و دهم زندگی بهتری داشتید و یا در ۸ سال دولت بعد از آن؟ وضعیت آرامش شما از ۱۴۰۰ به بعد شده یا خیر؟ مطمئنا پاسخ شما با آنچه در فضای رسانه منتشر می‌شود تفاوت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، داوطلب انتخابات ریاست در مدت جمع‌بندی اظهارات خود نکاتی را مطرح کرد.

اهم اظهارات قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

*ما در دولت خانواده دو کار داریم یکی بزرگ کردن سفره خانوار و دیگری توزیع عادلانه درآمدها در کشور است.

*عدالت اقتصادی در ایران با قدرتمند کردن خانواده‌ها از طریق توزیع منابع دولت به واسطه یارانه‌ها شدنی است.

*اگر محافل و جریان‌های قدرتمند حامی دولت قبل چوب لای چرخ دولت فعلی نمی‌گذاشتند مشکل فقر در کشور به این صورت نبود و مشکل ناترزاری انرژی نداشتیم. مطمئن هستم که شما با دوراندیشی همکاری خواهید کرد.

*مردم عزیز این را بدانید که آزادی‌های اجتماعی و سیاسی فقط از طریق قدرت اقتصادی پیدا کردن مردم میسر است. اجازه ندهیم مسائل را سر و ته به ما نشان دهند. مردم شما نگاه کنید در ۸ سال دولت نهم و دهم زندگی بهتری داشتید و یا در ۸ سال دولت بعد از آن؟ وضعیت آرامش شما از ۱۴۰۰ بهتر شده یا خیر؟ مطمئنا پاسخ شما با آنچه در فضای رسانه منتشر می‌شود تفاوت دارد.

*برادران من به ویژه دو نفر ، من می‌خواهیم دولت نیمه تمام رییسی با تمام نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف ادامه دهم، شما هم این جرات را دارید که بگویید شما دولت سوم روحانی هستید؟ همه اطرافیان او در اطراف شما هستند. تیم امنیتی حاکم بر دولت روحانی، در ستاد پزشکیان هستند؛ هرکسی با نزدیکانش شناخته می شود. این را مردم باور نمی‌کنند، هر کسی با همراهان خانواده و همفکرانش شناخته می‌شود.

*به علت تمرکزگرایی مطلق در دولت خانواده اختیارات به استان‌ها و شهرستان‌ها تفویض خواهد شد و ما این کار را در بنیاد شهید انجام دادیم.

۲۷۲۱۱

نظر شما