شناسهٔ خبر: 67289692 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدیران پیشنهاد اعتبار طرح‌های جدید کردستان را اعلام کنند - اکونیو

اقتصاد ایران: سنندج_ نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران پیشنهاد اعتبار برای طرح‌های جدید استان را تا پایان تیرماه اعلام کنند تا در بودجه سال آینده اعتبار مورد نیاز برای آنها لحاظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سالار مرادی عصر پنج‌شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات باید خوب باشد وگرنه فایده‌ای ندارد.

وی عنوان کرد: فصل عمرانی در استان کوتاه است و بر همین اساس مدیران باید در مبادله و موافقت نامه‌ها سرعت عمل داشته باشند تا بتوان پیشنهاد اعتبار و پروژه جدید را که تا آخر تیر ماه ارائه شده در فصل جدید اعتباری سال بعد گنجاند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه و اعتبارات یک بخش کار است یعنی ۲۰ درصد بودجه و ۸۰ درصد مدیریت است.

مرادی خاطرنشان کرد: انتقال زندان به خارج از شهر، در محوطه شهر آسیب فرهنگی، اجتماعی را جمع می‌کند اما در هر حال برای اجرای آن در صورت موافقت تأمین اعتبار می‌کنیم و با مدیران استانی تعامل خواهیم داشت.

مریوان از نظر اعتبار تفاوت معناداری با شهرهای پرجمعیت استان دارد

فرماندار شهرستان مریوان هم در این جلسه اظهار کرد: مریوان از لحاظ جمعیتی، سومین شهرستان استان است ولی از نظر اعتبارات تفاوت معناداری با ۲ شهرستان پرجمعیت دیگر استان دارد.

اسماعیل احمدی گفت: اعتبارات استان جهش داشته و عدم توسعه یافتگی استان به دلیل عدم ورود اعتبار است هر چند به شهرستان‌ها هم اجحاف بزرگی می‌شود.

وی تصریح کرد: بخشداری سرشیو از سال ۸۹ تاکنون در کانکس مستقر بوده و باید برای احداث ساختمان آن در جذب اعتبار نگاه ویژه‌ای داشت.

پروژه‌هایی که در رضایتمندی مردم اثرگذار است اولویت باشد

فرماندار شهرستان سقز هم در ادامه این جلسه اظهار کرد: پروژه‌های که در ارتقای شاخص‌ها و رضایتمندی مردم تأثیرگذار است باید در اولویت باشند.

جعفر توان یادآور شد: تأخیر در مبادله موافقت‌نامه بودجه شهرستان‌ها فصل عمرانی را به پایان می‌رساند.

وی گفت: ۶۰ درصد اعتبارات این شهرستان سال گذشته تخصیص یافته و میزان اعتبارات هم سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان سقز بیان کرد: نباید از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای شهرستان محکومیت قضائی دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود ولی این کار انجام می‌شود.

توان بیان کرد: تعیین تکلیف پروژه هتل ورزش سقز که از سال ۱۳۹۲ تا کنون تکمیل نشده نیاز به همتی ویژه دارد

برچسب‌ها:

نظر شما