شناسهٔ خبر: 67288921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همایش بصیرتی معلمان استان آذربایجان شرقی برگزار گردید

همایش بصیرتی معلمان استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده فرهنگیان بسیجی استان در محل تالار معلم تبریز، برگزار گردید و سخنرانی کارشناسان در راستای بصیرت‌افزایی از جمله بخش‌های متعدد این برنامه بود.

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان، صبح پنجشنبه، ۳۱ خرداد ماه در ابتدای این همایش، ضمن تبریک اعیاد پیش رو، جایگاه واقعه غدیر در بصیرت‌افزایی مسلمانان، مورد اشاره قرار داد و گفت: غدیر، مسئله‌ای جامع در بصیرت‌دهی بوده و ضربه‌ای که مسلمانان در صدر اسلام از فراموش کردن غدیر متحمل شدند، درسی برای حفظ و پاسداشت از ارزش‌ها برای ما است.

حسن امینی افزود: امروز نیز بصیرت برای ما روشنگر بوده و ما را به ثبات رسانده و به منویات مورد تاکید حضرت آقا نزدیک می‌کند. امروز ما با دانش و بینشمان می‌توانیم در تحقق شعار‌هایی که از اول انقلاب سر دادیم و مدافع آن بودیم و دشمن پیوسته در راستای کم رنگ کردن آن کوشیده، تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: بصیرت، ما را در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی یاری کرده و ترسیم‌گر مسیر پیش رو خواهد بود و مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو نیز یکی از راه‌های نمایان شدن بصیرت است و حماسه انتخابات پیش رو دشمنان را مایوس خواهد کرد.

نظر شما