شناسهٔ خبر: 67288541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای عالی استان‌ها: مردم ایران در ۸ تیرماه حماسه خواهند آفرید

تبریز- ایرنا- رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مردم ایران و به خصوص استان آذربایجان شرقی با حضور باشکوه خود در انتخابات هشتم تیرماه حماسه خواهند آفرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهرام دبیری عصر پنجشنبه در همایش حامیان مردمی پزشکیان در آذربایجان شرقی اظهار کرد: از کسانی که با صندوق رای قهر کرده و یا برای رای دادن تردید دارند، دعوت می‌کنیم تا پای میدان بیایند و تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ریاست جمهوری در هشتم تیرماه پای صندوق‌های رای به کار گیرند.

وی با اشاره به سفر پزشکیان به تبریز در روز چهارشنبه هفته بعد، گفت: این روز، مردم تبریز تجمع باشکوهی را برگزار خواهند کرد.

قائم مقام ستادهای مردمی مسعود پزشکیان در کشور نیز با اشاره به نقش خطیر خطه آذربایجان و شهر تبریز در جریانات مختلف سیاسی در تاریخ مشروطه و جمهوری اسلامی، گفت: مردم دیار آذربایجان همواره زمان شناس بوده و در عرصه‌های مختلف و جریانات سیاسی چون انتخابات حضور داشته‌اند.

علیرضا رحیمی ادامه داد: مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری سهم خود در تعیین سرنوشت کشور را به ایران اسلامی و جهان نشان خواهند داد.

رئیس ستادهای مردمی پزشکیان در آذربایجان شرقی نیز با بیان این‌که اصلاح طلب نیستم، گفت: تمامی کاندیداها و جریان‌های سیاسی، سرمایه‌های انسانی کشور بوده و برای آن‌ها احترام قائل هستم.

فریدون بابایی اقدم افزود: دلیل حمایت ما از دکتر پزشکیان این است که انتخاب چنین شخصی در راستای حل مشکلات جامعه امروز خواسته مردم است.

اصولگرای سنتی هستم و از پزشکیان حمایت می‌کنم

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم دیار آذربایجان همواره تاریخ ساز بوده و شخصیت‌های بزرگی چون شهیدان باکری و یاغچیان‌ در این دیار رشد یافته‌اند و تمامی عزت امروز ما از این شهدا است.

نادر قاضی زاده افزود: اصولگرای سنتی هستم ولی از پزشکیان حمایت می‌کنم زیرا برادر شهید، فرمانده لشکر عاشورا، پاک دست، پاکدامن، متخصص، شجاع و فرزند آذربایجان است.

وی ادامه داد: ستاد انتخاباتی پزشکیان توسط جمعی از اصولگرایان در ارومیه راه اندازی شده است، پزشکیان را از بسیاری اصولگرایان، اصولگراتر می‌دانیم.

وی گفت: اصولگرایی یعنی فرد محکم بایستد و متخصص باشد.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی پزشکیان در آذربایجان شرقی نیز گفت: پزشکیان، مرد قانون و عدالت و برای مردم است.

ابراهیم باقرزاده افزود: مردم باید در پناه قانون به آرامش و رفاه رسیده و با حضور پزشکیان عدالت را لمس خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

نظر شما