شناسهٔ خبر: 67288339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش نویدکیا به حواشی مس: واقعیت فوتبال است و نمی‌شود کتمان کرد

تهران- ایرنا- سرمربی مس رفسنجان در خصوص حاشیه‌های این تیم گفت: این اتفاقات واقعیت فوتبال ماست و نمی‌شود آن را کتمان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پنجشنبه شب بعد از شکست مقابل سپاهان اصفهان در فینال جام حذفی در جام حذفی اظهار داشت: اگر دقیقه ۸ اشتباه نمی‌کردیم و گل نمی‌خوردیم می‌توانستیم بازی بهتری انجام دهیم‌ سپاهان خوب بازی کرد. یک گل روی اشتباه خوردیم و یک گل هم برای وی ای آر بود ( خنده). به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. ما تلاش کردیم ولی آنها بهتر از ما بازی کردند.

وی در خصوص حواشی اخیر در مورد مس بیان کرد: چند روز پیش ۱۲۰ دقیقه بازی سختی داشتیم. این روزها نیز خیلی اذیت شدیم. تا همین جا بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و به فینال رسیدند. اینها واقعیت فوتبال است و نمی‌شود کتمان کرد.

سرمربی مس در مورد استعفاش در میانه راه عنوان داشت: مشکلات زیاد بود. به مرور همه چیز بهتر شد و به تیم کمک شد. هنوز این باشگاه مشکلات زیادی دارد. شرکت مس ۴ تیم دارد و این یک معضل است که باید مدیریت شود. با این شرایط شاید نشود در سال‌های آینده در لیگ برتر تیم‌داری کنند.

نویدکیا در واکنش به تشویق هواداران سپاهان اصفهان گفت: من سال‌های زیادی با آنها زندگی کردم. جام‌های زیادی بردیم. برای خودم ناراحتم و برای سپاهان خوشحال.

وی درباره اشتباه بازیکنانش بیان کرد: اشتباهات بخشی از فوتبال است و در مورد آن نمی‌شود حرف زد.

نظر شما