شناسهٔ خبر: 67287968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اشتباه جزئی از فوتبال است؛

نویدکیا: سپاهان بهتر از ما بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست مقابل سپاهان به تیم حریف بابت قهرمانی و نمایش خوبی که ارائه کرد تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست 2 بر صفر تیمش در فینال جام حذفی مقابل سپاهان اینطور در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی حرف‌هایش را با تشکر از هواداران سپاهان به‌خاطر تشویق‌هایشان آغاز کرد: محبت داشتند. خیلی ممنونم از آنها. بازی خیلی خوبی سپاهان انجام داد. اگر دقیقه 8 آن اشتباه نمی‌شد شاید می‌توانستیم رقابت بهتری داشته باشیم. یک گل که اشتباه کردیم و یک گل هم به‌خاطر وی ای آر بود (باخنده). به سپاهان تبریک می‌گویم. بچه‌های من واقعا تلاش کردند. چند روز پیش 120 دقیقه سخت را پشت سر گذاشتند. واقعیت این است که سپاهان بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های خیلی بهتری هم داشت. مبارک‎‌شان باشد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

ویدئو: 345958

او سپس در واکنش به حواشی مس رفسنجان و اینکه چقدر روزهای سختی را پشت سر گذاشته اضافه کرد: خیلی اذیت شدیم. تا همین‌جا هم بچه‌ها با جان و دل بازی کردند تا به اینجا رسیدند. این‌ها واقعیت‌های فوتبال است و نمی‌توان کتمان کرد. 

نویدکیا در ادامه درباره خداحافظی‌اش در میانه مسابقات گفت: مشکلات زیاد بود. به مرور بهتر شد و آن هم به‌خاطر نتایج ما بود. سعی کردند از نظر مالی به تیم کمک کردند. با این حال این باشگاه بحث‌های مالی و مدیریتی زیادی دارد. الان شرکت مس 4 تیم دارد و این یک معضل است و باید بتوانند مدیریت کنند. در این شرایط ممکن است اگر سال‌های بعد بخواهند تیم‌داری کنند دیگر نتوانند در لیگ برتر تیم‌داری کنند.

نویدکیا درباره اینکه هواداران سپاهان پیش از بازی گفته‌اند این بازی برای آنها دو سر برد است و یا محرم می‌برد یا سپاهان گفت: به هر حال من سال‌های سال با آنها زندگی کرده‌ام. جام‌های زیادی بردیم با هم. برای خودم ناراحتم ولی از آن طرف برای سپاهان و هواداران سپاهان خوشحالم. دم هواداران ما هم گرم که این همه راه آمدند.

او درباره اشتباه بازیکنانش و از دست رفتن نتیجه هم گفت: اشتباهات جزئی از فوتبال است و نمی‌شود درباره این مسائل صحبت کرد.

نظر شما