شناسهٔ خبر: 67288285 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نخستین مرحله قرعه کشی پویش « با‌ انرژی» عید سعید غدیر برگزار می‌شود

مجری طرح پویش با انرژی از برگزاری نخستین مرحله قرعه کشی این پویش همزمان با عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در این مرحله، مردم هر استان برای برخورداری از جوایز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، محمد خدادادی با اشاره به افزایش مصرف برق کشور به دلیل بکارگیری سیستم‌های سرمایشی گفت: سیستم‌های سرمایشی  حدود ٤٠ درصد از مصرف برق کشور را به خود اختصاص داده است که این میزان بیشتر از مجموع ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی  کشوری مانند پاکستان با ١.٥ برابر جمعیت و اقلیم بسیار گرمتری نسبت به ایران است.

وی در خصوص اعطای پاداش به مشترکان خوش مصرف نیز اظهارداشت: امسال علاوه بر پاداش‌های صرفه‌جویی که در سال‌های گذشته به مشترکان خوش مصرف پرداخت می‌شد، مسابقه‌ای هم در قالب طرح پویش با انرژی راه‌اندازی شده است که همه مشترکان می‌توانند به ازای کاهش مصرف برق در قرعه کشی ٣٠٠ دستگاه خودرو ایرانی، کمک هزینه خرید لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و... شرکت کنند.

وی  با بیان این که در مرحله نخست این مسابقه مردم هر استان با یکدیگر مسابقه خواهند داد، اضافه کرد: در مرحله دوم هر استانی که بیشترین میزان صرفه جویی را داشته باشد، جوایز بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد.

به گفته مجری طرح پویش باانرژی، تاکنون استان‌های یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، مازندران، بوشهر و استان مرکزی توجه بیشتری به این پویش نشان داده‌اند.

خدادادی در عین حال اظهار امیدواری کرد با رعایت الگوی مصرف و مصرف صحیح برق، تامین این انرژی برای همه مشترکان امکان پذیر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما